←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Miliony wytrzymalosci kiedy dodałem niszcz...

  • +
  • -
Equilibrium's Photo Equilibrium 03.03.2012

Chciałem wgrać sobie do coda starego aby zabierało wytrzymałość itemu za dostawanie obrażeń. Czyli w public Take Damage wkleiłem to bo tak znalazłem na forum:


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[this] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[this] -= damage * 0.5;
}
else {
ColorChat(this,GREEN,"[COD:MW]^x01 Przedmiot:^x03 %s^x01, zostal calkowicie zniszczony^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]);
//client_print(this, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[this][0]]);
UsunPrzedmiot(this);
} }

Niestety po wklejeniu tego Wytrzymałość itemu wynosi 100 a po dostaniu jednego pocisku ma pare milionów wytrzymałości.
Będę wdzięczny za pomoc. A bym zapomniał w Public Death usunąłem to co po deadzie bierze wytrzymałość. Kod sma niestety nie moge wkleić ale myślę, że jest niepotrzebny. Bo problem tkwi w w/w kodzie.
Quote