Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wskrzeszanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.02.2012 20:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu");
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu");
}
public pokaz_menu(id)
{
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id))
{
new players[32], plnum;
get_players(players, plnum, "bch");
new key[40], info[8], team[16], name[32];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
get_user_name(players[i], name, 31);
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 31, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[32], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 31, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(is_user_connected(kogo) && !is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}

Moglby mi ktos edytowac ten kod zeby nie byl wywolywany komenda /ozyw tylko 2 sekundy po smierci wyskakiwalo to menu (jak po uzyciu komendy /ozyw) .. i zeby gracz mogl ozywic tylko siebie..

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.02.2012 20:52

pisane na kolanie:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "Ask for Respawn"
#define AUTHOR  "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}

public Killed(id)
{
	if (!is_user_alive(id)){
		set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
	}
}

public pokaz_menu(id){
	if( !is_user_connected( id ) )
		return ;

	new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

	menu_additem(gmenu,"Tak");
	menu_additem(gmenu,"Nie");

	menu_display(id, gmenu,0);
}
public gmenu(id, menu, item){
	if( item == 0 ){
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.02.2012 21:04

no jak dla cb na pewno ;] wielkie dzięki wszystko ladnie dziala ++ // do zamkniecia

#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.02.2012 21:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 28.02.2012 21:40

a wiec tak... gdy zostaniemy zabici przez pake po chwili wyswietla sie menu z wskrzeszeniem i przechodzi to na druga runnde.. oczywiscie mozna nacisnac 2 i sie nie zgodzic.. ale to tak brzydko wyglada :P wiec mam pytanie.. czy da rade zrobic tak ze jak TT podlozy pake i ktos zginie to nie mozna sie juz wskrzesic i zeby wyskoczylo info ze paka zostalo podlozona i nie moza sie wksrzesic cos takiego..

Ogolnie rzecz biorac mozna sie wskrzeszac do czasu gdy TT nie podlozy paki

#6 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.02.2012 00:23


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>

#define PLUGIN "Ask for Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

new bool:b_planted = false;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public bomb_planted(id)
b_planted = true;

public NewRound()
b_planted = false;

public Killed(id)
{
if (!is_user_alive(id)){
set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
}
}

public pokaz_menu(id){
if( !is_user_connected( id ) )
return PLUGIN_HANDLED;

if( b_planted )
{
client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!")
return PLUGIN_HANDLED;
}

new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

menu_additem(gmenu,"Tak");
menu_additem(gmenu,"Nie");

menu_display(id, gmenu,0);

return PLUGIN_HANDLED;
}

public gmenu(id, menu, item){
if( item == 0 ){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 29.02.2012 00:24

  • +
  • -
  • 1

#7 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 29.02.2012 00:42

ooo wielkie dzięki.. i ostatnia moja prosba.. czy mozna dodac do tego kodzik z cod mod.. ze jak sie chce wskrzesic gracz to zabiera mu 100exp'a a jak nie to oczywiscie nic..(chodzi mi o cod mod) ++ dla cb Nakupenda za to ze zrobiles

#8 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 13:07

@ refresh

#9 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 01.03.2012 13:13

moze tak?

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <csx>
#include <codmod>

#define PLUGIN  "Ask for Respawn"
#define AUTHOR  "hiroshima"
#define VERSION "1.0"

new bool:b_planted = false;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
        register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
}

public bomb_planted(id)
        b_planted = true;

public NewRound()
        b_planted = false;

public Killed(id)
{
        if (!is_user_alive(id)){
                set_task(2.0, "pokaz_menu", id);
        }
}

public pokaz_menu(id){
        if( !is_user_connected( id ) )
                return PLUGIN_HANDLED;

        if( b_planted )
        {
                client_print(id, print_center,"Nie mozesz sie zrespic, bo paka podlozona!")
                return PLUGIN_HANDLED;
        }

        new gmenu=menu_create("Chcesz sie wskrzesic?","gmenu");

        menu_additem(gmenu,"Tak");
        menu_additem(gmenu,"Nie");

        menu_display(id, gmenu,0);

        return PLUGIN_HANDLED;
}

public gmenu(id, menu, item){
        if( item == 0 ){
                ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)-100);
        }
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 13:36

wywala taki blad

Error: Undefined symbol "cod_set_user_xp" on line 1277

#11 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 01.03.2012 13:43

lol?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            740 bytes
Code size:             1504 bytes
Data size:              688 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements:   19316 bytes
Done.

.sma - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
.amxx - http://amxx.pl/kompi...kforrespawn.sma
  • +
  • -
  • 0

#12 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 14:03

Wiem moj blad.. po prostu nie mialem codmod.inc

ale cod mi nie dziala ;/


L 03/01/2012 - 12:54:00: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 03/01/2012 - 12:54:01: [AMXX] Plugin "Codmod.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_xp") - check your modules.ini

Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:05


#13 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 01.03.2012 14:08

to może się określ o jakiego codmoda chodzi i co Ty kombinujesz?
  • +
  • -
  • 0

#14 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 14:14

no to jest zwykly stary cod mod tylko zmieniona nazwa na codmod.amxx zeby bylo latwiej... (kto mi daje te minusy !! ludzie uspokojcie sie)

Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:14


#15 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 01.03.2012 14:15

więc jeśli jest to stary codmod to moja wersja nie zadziała bo jest to natyw z nowego COD'a.
Nie napisałeś o co chodzi więc nikt nie jest wróżką, żeby takie rzeczy przewidzieć.
  • +
  • -
  • 0

#16 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 14:17

okej sory moja wina.. a moglbys przerobic to zeby dzialalo na starego coda ?

#17 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.03.2012 14:23

musiałbyś pociąć kod i wkleić do CoD'a
a nie może być taki jak wyżej, bez expa ?
  • +
  • -
  • 0

#18 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 14:25

zalezy mi na tym aby nie wbic full lvl w tydzien... poniewaz bd wolny exp i do tego dodatki m.in wskrzeszanie za ktore by sie zabieralo exp'a fajne lecz kosztowne.. chyba ze sie nie da inaczej to moze za kase zrobie albo free ;/ co mi sie nie widzi

Użytkownik pfk92 edytował ten post 01.03.2012 14:26


#19 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.03.2012 14:39

to musisz funkcje z tego pluga wrzucić do sma coda i juz ;)
  • +
  • -
  • 0

#20 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.03.2012 18:10

okej to sprawdze co i jak i dam znac :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych