Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Fukcja na oznaczenie gracza
#1
Napisano 25.02.2012 21:33
Jaka funkcja należy do oznaczania gracza? pev iuser? Bo chciałbym np. zrobić tak w sklepie, aby na niego jakaś tam rzecz nie działała po kupieniu itemu w sklepie.
Drugie pytanie, jak zrobię w biohazard, aby oznaczyć matkę zombie czyli 1? Biohazard 2.00 beta 3
#2
Napisano 25.02.2012 22:34
o np
przed plugin_init()
new bool:dziala[33];po kupieniu w sklepie
case rzecz: { dziala[id] = true; }
a przy działaniu czegoś
if(!dziala[idofiary]) // jesli nie dziala { //zadaje obrazenia badz cokolwiek }
o to Ci chodziło?
#3
Napisano 25.02.2012 22:58
Co do 1. Oznaczyć czyli no jak inaczej... No po prostu dany gracz kupi sobie coś w menu, to inny plugin na niego nie działa. A na resztę, co nie kupili działa.
Przykład rzeczy: kupię sobie nieodpychanie, ale że w kodzie sklepu nic nie ma odnośnie tego, a jest plugin osobny do odpychania, to dla tego gracza po kupieniu nie działa to, ale dla reszty tak. Czyli to jest oznaczanie gracza. Piszę to tak, bo niektórzy mi zaraz dadzą zapauzowanie pluginu, czego nie chcę.
Co do 2. Co tutaj jest niezrozumiałego? Chodzi o to, że matka zombie czyli 1 wybierany losowo jest jakoś oznaczony i nie może on zrobić jakichś rzeczy czy tam ma dodatkowe przywileje.
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 25.02.2012 22:59
#4
Napisano 25.02.2012 23:51
#5
Napisano 26.02.2012 00:34
przeczysz sobiewcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
skoro używasz tylko true/false to utwórz zmienną przyjmującą tylko te stany czyli bool
#6
Napisano 26.02.2012 00:34
Bool informuje o tym, że zmienna może mieć tylko dwie wartości, czyli w tym przypadku chyba jednak lepiej jest używać boola.Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
Rozumiem, że w 2 pytaniu, chodzi o to, że też chcesz jakoś sprawdzać w innym pluginie czy dany gacz jest "matką zombie"? W każdym razie, tak jak wyżej, chyba najlepszym rozwiązaniem będą tutaj natywy.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 26.02.2012 01:32
co do pierwszego to mozesz uzyc pev_iuser*
co do bool'a to uzywac cos[id]=true mozesz tylko dlatego ze true jest reprezentowany przez 1 a false przez 0
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 26.02.2012 02:33
Bool informuje o tym, że zmienna może mieć tylko dwie wartości, czyli w tym przypadku chyba jednak lepiej jest używać boola.Ja o tym wiem co napisałeś. I wcale nie trzeba bool'a używać. Wystarczy samo new cos[33]; potem cos[id] = true i przy nowej rundzie albo spawnie cos[id] = false;
Rozumiem, że w 2 pytaniu, chodzi o to, że też chcesz jakoś sprawdzać w innym pluginie czy dany gacz jest "matką zombie"? W każdym razie, tak jak wyżej, chyba najlepszym rozwiązaniem będą tutaj natywy.
Tak dokładnie.
G[o]Q tylko jak to potem zrobić? W jednym dam pev_iuser*, a w drugim pluginie też to samo?
#9
Napisano 26.02.2012 02:45
set_pev(id,pev_iuser1,1)potem sprawdzasz w innym pluginie
if(pev(id,pef_iuser1)==1)
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 26.02.2012 02:45
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 26.02.2012 17:52
+
#11
Napisano 26.02.2012 17:55
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych