←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Problem z dodaniem nowych klas, broni itp....

  • +
  • -
Peterleo11 - zdjęcie Peterleo11 23.02.2012

Witam
Pierwszy raz kompilowałem plik .sma. przez AMXX-Studio.
Zastosowałem się do tego poradnika Klik
Ale wyskoczyły mi errory.
Na początku:
Error: Cannot read from file "chatcolor" on line 8
Potem gdy zmazałem linijkę #include <chatcolor>.
Przy linijce: enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec, Ciezki strzelec, Major, Rebeliant};
Errory:
Dołączona grafika

Daje plik .sma w załączniku bo do kodu nie chciał się wrzucić.

Za wszelką pomoc z góry dziękuję :)

Załączone pliki

  • Załączony plik  cod.sma   136,07 KB   22 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 23.02.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Odpowiedz

  • +
  • -
Peterleo11 - zdjęcie Peterleo11 24.02.2012

Pomoże ktoś?
Odpowiedz

  • +
  • -
TomekPL - zdjęcie TomekPL 25.02.2012

nie #include<chatcolor> tylko #include <colorchat>

enum {NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec, Ciezki strzelec, Major, Rebeliant};

tu nie moze byc spacji wiec zamien na

enum {NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec,Ciezkistrzelec, Major, Rebeliant}


w public Odrodzenie(id)

case Wsparcie ogniowe: na
case Wsparcieogniowe:

troche obok

case Obronca:
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na

case Obronca:
{
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

musza byc klamry

dalej

case Rusher:
fm_give_item(id, "weapon_m3");
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");

na

case Rusher:
{
fm_give_item(id, "weapon_m3");
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
}

case Ciezki strzelec:
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
na

case Ciezkistrzelec:
{
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
}

w
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)


if((item == || item == || item == || item == )&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
WTF ?

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)

pozmieniales nazwy klas a w tych ifach juz nie, ja nie zmieniam bo nie wiem ktora jest zmieniona i co do czego wiec sam sobie pozmieniaj.
Odpowiedz