←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Ruletka 2.4 - użycie co 3 rundy i ziielony...

  • +
  • -
maciej916 - zdjęcie maciej916 18.02.2012

Mam tego moda: Ruletka 2.4 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Chce go pzrerobic aby można było go używać co 3 rundy a nie co %s sekund.
A komunikat ma sie wyświetlć taki:
[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za %s rundy.

%s np. jeśli sie użyło runde temu to pisało Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za 2 rundy.

Ps. *I żeby wszystkie [Ruletka] były na zielono
Odpowiedz

  • +
  • -
maciej916 - zdjęcie maciej916 19.02.2012

ref
Odpowiedz

  • +
  • -
maciej916 - zdjęcie maciej916 26.02.2012

odś
Odpowiedz

  • +
  • -
Pietras11 - zdjęcie Pietras11 26.02.2012

Może sma? :hmmm:
Odpowiedz

  • +
  • -
maciej916 - zdjęcie maciej916 02.03.2012

daje sma

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
maciej916 - zdjęcie maciej916 04.03.2012

dałem sma i cisza
Odpowiedz

  • +
  • -
maciej916 - zdjęcie maciej916 10.03.2012

odświeżam
Odpowiedz

  • +
  • -
kapi10072 - zdjęcie kapi10072 10.03.2012

4000 linijek na zwykłą ruletkę to trochę dużo :)
Może zrób sobie ruletkę z tutoriala z amxx.pl, dodaj event nowej rundy i tam zmienna++ i jezeli zmienna wynosi 3 to kod jakis tam sie wykona, a potem zerujesz zmienną
Odpowiedz

Gość_21977_* 22.03.2012

@kapi10072: Niezwykle przydatną cechą jest wypisywanie komentarzy przy kodzie źródłowym, changelogów, a dość niedorzeczne jest (przynajmniej dla mnie) niepodanie autora w tymże kodzie.
Dlatego kod wynosi 4000 linijek, a nie 2000, ale od tego jest praktyka i współpraca, bo trudno jest pisać razem (przez kilku programistów) jeden kod, który jest nieokomentowany, tym samym
powodując nieczytelność dla innych programistów (a nawet dla nas samych po dłuższym czasie), co właściwie dany fragment kodu, czy pewna funkcja robi i zmuszając nas do niepotrzebnego,
kolejnego rozwikłania, za co dany fragment odpowiada, zamiast szukać sedna pewnego problemu. Do tego cały kod zapisany jest w notacji Allman / Linux, nie Java itp., więc o kolejne kilkaset
linijek dłuższy (osobiście nienawidzę notacji (stylu) Allmana / linuxa / GNU), ale to kwestia indywidualna programisty. Dlatego tego typu komentarz nic nie wnosi do dyskusji, a jedynie produkuje
niepotrzebny offtopic, gdyż te kwestie są sporne i różne w zależności od upodobań i przyzwyczajeń programisty. Nie zrozum źle, nie krytykuję nie podawania w kodzie źródłowym changelogu,
autorów, czy używania notacji takiej, a nie innej (gdyż jest to kwestia, jak wspomniałem, indywidualna każdego programisty i jego własnego stylu pisania), wyjaśniam jedynie, dlaczego kod ma
aż 4000 linijek i nie jest to rzeczą zbędną, ot, takie drobne wyjaśnienie, choć pewnie zdecydowanie za długie, ale nie mogłem się powstrzymać od wyjaśnienia tego w niniejszym właśnie poście.

@BTW:
Załączam na szybko przerobiony plugin ruletki z 2006 roku, która, de facto, ma jeszcze wiele błędów, takich jak np. utrata bomby przy wylosowaniu przez bombera Rambo. SMA załączam poniżej.

@UWAGA:
Dla pozostałej 1 rundy oczekiwania, zamiast komunikatu

[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz użyc za 1 rundy.

dałem

[Ruletka] Odpocznij troche, ruletke możesz juz w nastepnej rundzie.

Cała reszta pozostaje wg życzenia autora wątku, użyłem w poście koloru ceglastego, albowiem żółty aż odpycha mnie od monitora i jest bardzo nieczytelny. Oczywiście w zamyśle ma być to kolor źółty (i zazwyczaj jest).
Wszystkie [Ruletka] są zielone (standardowo), ale napisy po niej mogą być żółte (standardowo), albo innego koloru, w zależności od ustawień indywidualnych graczy, np. białe lub czarne (taka drobna uwaga).
Ponadto, jeśli chciał(a)byś kompilować lokalnie, potrzebować będziesz zaincludować ColorChat z folderu /include. Mam nadzieję, że nowy autokompilator poprawnie wygeneruje wersję AMXX, nie ma bowiem INLów.

Załączone pliki

Odpowiedz