[ROZWIĄZANE] [HUD] Info po śmierci
Prospect
10.02.2012
Wydaje mi się, że widziałem już taki plugin. Gdy gracz zginie to do czasu aż będzie żywy pokazywana będzie jakaś informacja w HUD.
hardbot 10.02.2012
Wydaje mi się, że widziałem już taki plugin. Gdy gracz zginie to do czasu aż będzie żywy pokazywana będzie jakaś informacja w HUD.
To powinno wystarczyć
#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:go[33]=false;
new HudGo;
public plugin_init() HudGo = CreateHudSyncObj();
public client_authorized(id) go[id]=true;
public client_disconnect(id) go[id]=false;
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return false;
if(go[id]==true)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.50);
ShowSyncHudMsg(id, HudGo, "Jakis tekst tylko dla zywych");
}
else return false;
return true;
}
QuahodronN
10.02.2012
tekst mial byc tylko dla nie zywych
jesli tak zrobisz to chetnie tez skorzystam
jesli tak zrobisz to chetnie tez skorzystam
hardbot 10.02.2012
ohohoho Mój błąd Zbytnio się rozczytałem
#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:go[33]=false;
new HudGo;
public plugin_init() HudGo = CreateHudSyncObj();
public client_authorized(id) go[id]=true;
public client_disconnect(id) go[id]=false;
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id)) return false;
if(go[id]==true)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.50);
ShowSyncHudMsg(id, HudGo, "Jakis tekst tylko dla zywych");
}
else return false;
return true;
}
#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:go[33]=false;
new HudGo;
public plugin_init() HudGo = CreateHudSyncObj();
public client_authorized(id) go[id]=true;
public client_disconnect(id) go[id]=false;
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id)) return false;
if(go[id]==true)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.50);
ShowSyncHudMsg(id, HudGo, "Jakis tekst tylko dla zywych");
}
else return false;
return true;
}
hardbot 10.02.2012
hehe if(is_user_alive(id)) return false;
ale mniejsza z tym
patrz niżej
warunek jesli(jest_gracz_zywy(id)){ cos tam } lub { cos tam };
prosty warunek się robi
Edited by hardbot, 11.02.2012 00:00.
ale mniejsza z tym
patrz niżej
#include <amxmodx>
#include <engine>
public client_PreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Zyjesz!");
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
return true;
}
warunek jesli(jest_gracz_zywy(id)){ cos tam } lub { cos tam };
prosty warunek się robi
Edited by hardbot, 11.02.2012 00:00.
QuahodronN
11.02.2012
to w końcu czego mam uzyć aby wyświetlić wiadomość w hud tylko nie zywym
hardbot 11.02.2012
Wiem wiem ale jakoś zostało niech będziereturn true;całkowicie niepotrzebne
Najprostszym skryptem na twoje pytanie jest:
#include <amxmodx>
#include <engine>
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20);
ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Nie zyjesz!");
}
}
Edited by hardbot, 11.02.2012 00:11.
QuahodronN
11.02.2012
czyli gdy tego uzyje to gdy gracz jest nie zywy to caly czas wyswietla mu sie ta wiadomosc?
G[o]Q
11.02.2012
najprostszym i zarazem najglupszym lepiej zrobic taska co kilka sekund usuwać go przy spawnie/smierci i robic nowego bo raczej nikt nie ginie i sie nie odradza 100 razy na sekunde
Hiroshima
12.02.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL