←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] PTB nie działa na serwerze -...

Zablokowany

  • +
  • -
MoneteQ - zdjęcie MoneteQ 10.02.2012

Cześć,

Zainstalowałem ostatnio plugin na swoim serwerze : ptb.amxx . Dziwne jest to, że zawsze mi działał, a teraz nie. W logach nic nie ma na ten temat, ptb.cfg wrzucone, dopisane do plugins.ini. W modules.ini jeszcze nie grzebałem.

Może macie jakieś pomysły ?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasisdas - zdjęcie dasisdas 10.02.2012

Zrób dodatkowy reset serwa,poczekaj jeszcze z 1 dzień,mi nie raz plugin po 2 dniach działa :D
Odpowiedz

  • +
  • -
MoneteQ - zdjęcie MoneteQ 10.02.2012

Nie sądze, żeby to coś pomogło. Dzisiaj jak było 5 osob w CT a w TT to neipowalalo do CT przejść. Czyli PTB coś czuje. Może złe CFG?

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
		     
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on	 // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin	 4	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize	  10	   // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff	  2	    //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3	    // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto	  3	    // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick	  5	    // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick		 off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj	  off	 // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch	   on	    // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1	    // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7	    // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0	    // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly	 off	 //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj	  off	 //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce	 off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok	    off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay	  off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3	    // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore	 2	    // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50	    // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2	    // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
Odpowiedz

  • +
  • -
robaloss - zdjęcie robaloss 10.02.2012

// PTB Configuration
//
// File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg
//
// Settings are loaded on every mapchange
// from this cfg file
//
// For details on the settings check out the documentation
// in the readme.txt file
echo [PTB] Ptb.cfg is being executed

// These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat.
// If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext
ptb_saychat 1

// Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer
// 1 is PTBs original transfertype
ptb_transfer_type 2

// Set to 0 if admins with immunity also should be switched
ptb_switch_immunity 1

// Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants
ptb_limitjoin_immunity 1

// Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C)
ptb_immunity_level "o"

// Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining
amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins
amx_ptb limitmin 3 // number of minimum players on map for team limiting
amx_ptb maxsize 9 // maximum team size per team
amx_ptb maxdiff 1 // maximum team size difference
amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto 2 // wtj tries needed to become autojoined
amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked
amx_ptb kick on // kick for wtj counts
amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch on // switch/transfer players
amx_ptb switchafter 2 // number of rounds after which switching begins
amx_ptb switchmin 4 // number of minimum players on map for switching
amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary
amx_ptb deadonly off // switch dead only

// messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on)
amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries
amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round
amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright
amx_ptb typesay off // use HUD messages

// team strength limits
amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak
amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference
amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating
amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating
amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached

ja mam tak i ladnie chodzi
Odpowiedz

  • +
  • -
MoneteQ - zdjęcie MoneteQ 11.02.2012

Nawet z tymi cfg nie działa.
Odpowiedz

Pawlak093 - zdjęcie Pawlak093 11.02.2012

zmień mp_roundtime na równe 2,3,4 minuty
Odpowiedz

  • +
  • -
MoneteQ - zdjęcie MoneteQ 11.02.2012

Dzięki Wielkie :) Temat można uznać za rozwiązany.

+++++++++++
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 11.02.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany