Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kłopot z PTB
#1
Napisano 17.02.2009 13:20
Mam kłopot z pluginem ptb
http://amxx.pl/viewt...0&highlight=ptb
ściągam go wklejam wszystko tam gdzie trzeb [tak jak pisze w tameacie] dopisuje do plugin.ini ptb.amxx
I ptb nie działa ...
Na początku pisze że ptb: automatyczne wybranie druzyny...
A potem nie działa...
Drużyna wygrywa 5:0 a tu nawet jednego transferu nie było...
Co się dzieje ? Jak to naprawić żeby działao to poprawnie ?
#2
Napisano 17.02.2009 13:48
#3
Napisano 17.02.2009 13:53
wpisales cvary do amxx.cfg ?
Skopiowałem to co było w pliku na serwer.
Przecież tam jest ptb.cfg, to trzeba też do amxx.cfg kopiować ?
#4
Napisano 17.02.2009 13:56
#5
Napisano 17.02.2009 17:34
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 10 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
...
Może ktoś przygotować gotowe ptb.amxx, ptb.sma i ptb.cfg na to iż równianie teamów zaczyna się od 2 rundy i od 3 graczy na serwie ?
Może wtedy coś to pomoże, bo aktulanie na serwie jest mało osób ...
A trzy się zawsze znajdą ... ']
#6
Napisano 18.02.2009 18:13
cvary te zmieniasz w pliku serwer.cfg i musisz to zrobic jesli chcesz zeby plugin Ci zadzialal.// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0
Pozdrawiam
#7
Napisano 18.02.2009 18:44
// Serwer cfg mp_autokick "0" mp_tkpunish "0" mp_autoteambalance "0" mp_buytime "0.25" mp_c4timer "35" mp_chattime "5" mp_consistency "1" mp_decals "300" mp_fadetoblack "0" mp_flashlight "1" mp_footsteps "1" mp_forcecamera "1" mp_forcechasecam "2" mp_freezetime "4" mp_friendlyfire "1" mp_kickpercent "0.5" mp_limitteams "0" mp_logdetail "1" mp_logecho "0" mp_logfile "1" mp_logmessages "1" mp_mapvoteratio "0.5" mp_winlimit "0" mp_maxrounds "0" mp_roundtime "2.35" mp_startmoney "800" mp_timelimit "0"
czyli jest dobrze...
a PTB nie działa ...
#8
Napisano 18.02.2009 18:51
Drużyna wygrywa 5:0 a tu nawet jednego transferu nie było...
to z tego wynika, ze na serwerze bylo wtedy mniej niz 5 osob bo w cvarach masz wlaczona opcje 'wlacz balansowanie od 5 osoby na serwerze'
Nic innego nie wymysle...
#9
Napisano 18.02.2009 18:54
Na serwie było 6 osób, tt wygrywało 7:3 a PTB nawet nie napisało sprawdzanie drużyny ... ;/
#10 Gość__*
Napisano 18.02.2009 19:49
U mnie nie działa co rundę.Na serwie było 6 osób, tt wygrywało 7:3 a PTB nawet nie napisało sprawdzanie drużyny ... ;/
#11
Napisano 18.02.2009 19:55
U mnie nie działa co rundę.
Przez cały czas nie działa u mnie...
Poźniej był wynik 12 : 6 PTB nawet jednego transferu nie zrobiło...
Możecie mi napisać co może być źle ?
Czy to wina hostingu serwera czy czego ???
#12
Napisano 18.02.2009 20:47
// PTB Configuration // // File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg // // Settings are loaded on every mapchange // from this cfg file // // For details on the settings check out the documentation // in the readme.txt file echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat. // If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext ptb_saychat 3 // Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer // 1 is PTBs original transfertype ptb_transfer_type 2 // Set to 0 if admins with immunity also should be switched ptb_switch_immunity 0 // Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants ptb_limitjoin_immunity 0 // Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C) ptb_immunity_level "o" // Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins amx_ptb limitmin 0 // number of minimum players on map for team limiting amx_ptb maxsize 11 // maximum team size per team amx_ptb maxdiff 2 // maximum team size difference amx_ptb autorounds 10 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // wtj tries needed to become autojoined amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked amx_ptb kick off // kick for wtj counts amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // switch/transfer players amx_ptb switchafter 3 // number of rounds after which switching begins amx_ptb switchmin 3 // number of minimum players on map for switching amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary amx_ptb deadonly off // switch dead only // messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on) amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright amx_ptb typesay off // use HUD messages // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
na tym configu u mnie sprawdza co rundę od 2 graczy
#13
Napisano 18.02.2009 21:50
Ale mi plugin nie dział...
Wgrałem oryginalną wersje PTB po angielsku...
I jest tylko na początku zostałeś automatycznie przydzielony, później już PTB tak jakby zanikało w działaniu...
Co może być powodem tego?
Czy czegoś brakuje mi na serwerze?
#14
Napisano 18.02.2009 22:16
#15
Napisano 18.02.2009 22:38
i nic ...
nie dział ... ;/
mi czegoś na serwerze pewnie brakuje ;/
#16
Napisano 18.02.2009 22:57
p.s zmieniałeś mapy po wprowadzeniu zmian?
#17
Napisano 18.02.2009 22:59
Nawet restart...
A tu nic...
Jestem załamany, podstawowy plugin a mi nie idzie ;/
Mam serwer 16 slotów...
Może go trzeba zapełnić, aby ptb zaczęło działać ?
#18
Napisano 18.02.2009 23:35
#19
Napisano 18.02.2009 23:47
] amx_plugins ----- Aktualnie zaladowane pluginy ----- nazwa wersja autor plik status Admin Base 1.8.1.3711 AMXX Dev Team admin.amxx running Admin Commands 1.8.1.3711 AMXX Dev Team admincmd.amxx running Admin Help 1.8.1.3711 AMXX Dev Team adminhelp.amxx running Slots Reservation 1.8.1.3711 AMXX Dev Team adminslots.amxx running Multi-Lingual Sys 1.8.1.3711 AMXX Dev Team multilingual.am running Menus Front-End 1.8.1.3711 AMXX Dev Team menufront.amxx running Commands Menu 1.8.1.3711 AMXX Dev Team cmdmenu.amxx running Players Menu 1.8.1.3711 AMXX Dev Team plmenu.amxx running Maps Menu 1.8.1.3711 AMXX Dev Team mapsmenu.amxx running Admin Chat 1.8.1.3711 AMXX Dev Team adminchat.amxx running 10 pluginów, 10 uruchomionych ----- Wpisy 1 - 10 z 20 ----- ----- Uzyj 'amx_plugins 11' aby dowiedziec ] amx_plugins 11 ----- Aktualnie zaladowane pluginy ----- nazwa wersja autor plik status Anti Flood 1.8.1.3711 AMXX Dev Team antiflood.amxx running Scrolling Message 1.8.1.3711 AMXX Dev Team scrollmsg.amxx running Info. Messages 1.8.1.3711 AMXX Dev Team imessage.amxx running Admin Votes 1.8.1.3711 AMXX Dev Team adminvote.amxx running NextMap 1.8.1.3711 AMXX Dev Team nextmap.amxx running TimeLeft 1.8.1.3711 AMXX Dev Team timeleft.amxx running Pause Plugins 1.8.1.3711 AMXX Dev Team pausecfg.amxx running Stats Configurati 1.8.1.3711 AMXX Dev Team statscfg.amxx running StatsX 1.8.1.3711 AMXX Dev Team statsx.amxx running Team Balancer 1.8b3 Ptahhotep ptb.amxx running 10 pluginów, 10 uruchomionych ----- Wpisy 11 - 20 z 20 ----- ----- Uzyj 'amx_plugins 1' aby dojsc do poczatku -----
#20
Napisano 19.02.2009 00:04
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 2 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 2 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 10 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 2 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce on // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok on // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych