Entity w ziemi
karololo
09.02.2012
Witam,
Zrobiłem plugin, który dodaje entity o ustalonym modelu i mam problem, ponieważ model ten jest w połowie w ziemi. Postanowiłem odtworzyć ten model w programie HF Model Viewer i tam również ten model jest częściowo w ziemi. Jak temu zaradzić? Jakieś pomysły?
Na serwerze wygląda to tak samo jak w programie. Zdjęcie w załączniku.
Zrobiłem plugin, który dodaje entity o ustalonym modelu i mam problem, ponieważ model ten jest w połowie w ziemi. Postanowiłem odtworzyć ten model w programie HF Model Viewer i tam również ten model jest częściowo w ziemi. Jak temu zaradzić? Jakieś pomysły?
Na serwerze wygląda to tak samo jak w programie. Zdjęcie w załączniku.
diablix
16.02.2012
Spróbuj tak tylko musisz pobrać numer kości głowy w HLMV
poprawModel(iEnt, iKosc){
new Float:fKoscOri[0x3], fKoscAngle[0x3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, iEnt, iKosc, fKoscOri, fKoscAngle);
fKoscOri[0x2] *= 0.80; //tak na oko, mysle ze 80% bedzie ok
set_pev(iEnt, pev_origin, fKoscOri);
}