←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Entity w ziemi

  • +
  • -
karololo - zdjęcie karololo 09.02.2012

Witam,
Zrobiłem plugin, który dodaje entity o ustalonym modelu i mam problem, ponieważ model ten jest w połowie w ziemi. Postanowiłem odtworzyć ten model w programie HF Model Viewer i tam również ten model jest częściowo w ziemi. Jak temu zaradzić? Jakieś pomysły?

Na serwerze wygląda to tak samo jak w programie. Zdjęcie w załączniku.

Załączone miniatury

  • model_program.png
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 15.02.2012

zespawnuj go wyżej (origin)
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 16.02.2012

Spróbuj tak tylko musisz pobrać numer kości głowy w HLMV


poprawModel(iEnt, iKosc){
new Float:fKoscOri[0x3], fKoscAngle[0x3];
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, iEnt, iKosc, fKoscOri, fKoscAngle);

fKoscOri[0x2] *= 0.80; //tak na oko, mysle ze 80% bedzie ok

set_pev(iEnt, pev_origin, fKoscOri);
}
Odpowiedz