Naprawa błędu MedkitThink w klasie medyk
Misiaczek ;c
27.10.2011
Witam
jako iż wiele osób ma błąd z klasą medyk a mianowicie
zamieszczam tutaj fixa, aby nie trzeba było tego szukać...
Znajdź
Zamień na
Dodatkowo naprawimy błąd ze po wgraniu fixu apteczka nie działa
w plugin_init() dodajemy
teraz na końcu pluginu dodajemy
następnie podmieniamy całą funkcje public client_disconnect(id) na tą
Kompilujemy plik i gotowe!
jako iż wiele osób ma błąd z klasą medyk a mianowicie
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx") L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict") L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] [0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)
zamieszczam tutaj fixa, aby nie trzeba było tego szukać...
Znajdź
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
Zamień na
public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
Dodatkowo naprawimy błąd ze po wgraniu fixu apteczka nie działa
w plugin_init() dodajemy
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
teraz na końcu pluginu dodajemy
public Nowa_Runda()
{
/* Apteczki */
new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
while(entApteczka > 0)
{
remove_entity(entApteczka);
entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
}
}
następnie podmieniamy całą funkcje public client_disconnect(id) na tą
public client_disconnect(id)
{
/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
Kompilujemy plik i gotowe!
Misiaczek ;c
27.10.2011
Super ale nie tylko Medyk ma problemy z entity_get_edict
prawie wszystko typu dynamit, rakiety, miny, itp
ToRRent
27.10.2011
Zgadza się lecz ja akurat podobne błędy miałem z klasą Inwigilator który posiada kamery militarne
freetu
29.10.2011
Crashe i errory ten sposób naprawia jednak psuje leczenie HP, tzn apteczki nie emitują tej "fali", apteczka nie leczy i nie znika po rundzie
założyłem osobny temat także
http://amxx.pl/topic...kiem-nie-leczy/
założyłem osobny temat także
http://amxx.pl/topic...kiem-nie-leczy/
d0naciak
31.10.2011
Założe się MisieQ że ty temat podlepiłeś, bo nie działa niby, aby zfixować, to o ile się nie mylę zamieniamy public client_disconnect na:
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}
Misiaczek ;c
31.10.2011
Założe się MisieQ że ty temat podlepiłeś, bo nie działa niby, aby zfixować, to o ile się nie mylę zamieniamy public client_disconnect na:
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}
ja tak w standardowym sma mam , lecz dodałem instrukcje do 1 postu
d0naciak
04.11.2011
Hmm, ja nie mam czegoś takiego jak Think_Apteczki, może o to chodzi ? ;D Mógłbyś mi dodać ? :
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 04.11.2011 14:15
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 04.11.2011 14:15
smok631
25.01.2012
ma ktos gotowe te fixy ? Moglby mi ktos je dac tu gotowe bo mam problem z kompilacja