Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.10.2011 18:05
Mam wielka prosbe mugłby ktos pomóc przerobic hp w klasach?
Chodzi mi o to zeby max inteligencja była 200
zdorwie 300
wytrzymałosc 250
Kondyncja 400
tu jest atmcod
Chodzi mi o to zeby max inteligencja była 200
zdorwie 300
wytrzymałosc 250
Kondyncja 400
tu jest atmcod
#2
Napisano 19.10.2011 18:05
to może dałbyś .sma klasy ? .. potrzebują pomocy ale .sma już nie dadzą .. .
#3
Napisano 19.10.2011 18:08
*.sma klasy daj a nie CoDa
W każdej klasie jak masz
Tam gdzie 10, zmieniesz na dodatkowe zdrowie dla klasy, pamiętaj że każda klasa na start ma 100 hp, czyli jak w zdrowiu ustawisz 50, to klasa będzie miała 150
W każdej klasie jak masz
new const zdrowie = 10;
Tam gdzie 10, zmieniesz na dodatkowe zdrowie dla klasy, pamiętaj że każda klasa na start ma 100 hp, czyli jak w zdrowiu ustawisz 50, to klasa będzie miała 150
#4
Napisano 19.10.2011 18:08
Wrzuć sma do załącznika !
Czy wy w ogóle wiecie o co mu chodzi ? Nie chodzi ile klasa ma mieć od 1 lvl punktów w kondycje etc. tylko o to, aby w każdej klasie można było dać max 300 zdrowia itp.
Czy wy w ogóle wiecie o co mu chodzi ? Nie chodzi ile klasa ma mieć od 1 lvl punktów w kondycje etc. tylko o to, aby w każdej klasie można było dać max 300 zdrowia itp.
Użytkownik radim edytował ten post 19.10.2011 18:09
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#5
Napisano 19.10.2011 18:13
#6
Napisano 19.10.2011 18:16
usuwa mi nie da sie dac w załączniku.
o da
i jeszcze jedno pytanko moge to pozmieniac w .sma i bedzie działało? CZy musze jeszcze kompilowac?
o da
i jeszcze jedno pytanko moge to pozmieniac w .sma i bedzie działało? CZy musze jeszcze kompilowac?
Załączone pliki
#7
Napisano 19.10.2011 18:22
Jak pozamieniasz *.sma to nic nie zmienisz w *.amxx, więc musisz kompilowac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 300;
new const kondycja = 400;
new const inteligencja = 200;
new const wytrzymalosc = 250;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
#8
Napisano 19.10.2011 19:58
Kolego niestety mi niepomogłes bo sie pozmieniało tlyko startowe hp..... a max hp niestety niezablokowało bo moglem dodac 7--hp i pewnie jeszcze wiecej
#10
Napisano 19.10.2011 20:27
macie tutaj
macie
macie
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych