←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
DMG dla broni.

  • +
  • -
VerShinin - zdjęcie VerShinin 16.10.2011

Witam.

Mam jedno pytanie/prośbę. Mógłby jakiś (może źle się wyrażę) dobry skrypter napisać, jak powinna wyglądać nawet zwykła klasa z np. +20dmg dla danej broni? oraz aby powinna w 99% działać. Ponieważ próbuje to już nie na jeden sposób zrobić, lecz to i tak nie działa..

Bardzo dziękuje za pomoc.
Użytkownik Anusiak* edytował ten post 16.10.2011 00:43
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 16.10.2011

Dodajesz:
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init wrzucasz to:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
I na koniec sma wrzucasz to:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_BRON)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
20.0 - dodatkowe dmg
0.0 - ile ma dodawać dmg z jeden punkt inteligencji
Tam gdzie masz CSW_BRON wpisujesz nazwę broni np. CSW_AWP <--- awp (Nazwy są w TYM TEMACIE)
Działa w 100-tu procentach
Użytkownik radim edytował ten post 16.10.2011 08:42
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 24.11.2011

@radim
a moglbys jeszcze napsiac jak zrobic 1/1 dla broni jakiejs?
np. ze zrobie klase ktora ma dostawac m4, deagla i awp a zeby miala 1/1 z deagla i 1/2 z awp a m4 juz nie
Odpowiedz

piotrkowianin01 - zdjęcie piotrkowianin01 04.04.2013

Dziala :)
Odpowiedz