Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 funkcje.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 15.10.2011 20:45

to jest zwykły kod który zupełnie nie wymaga diablo, wystarczy że na górze sma dasznew g_item[33] = 1

@Nakupenda - można próbować różnymi sposobami, czasem zadziała, czasem nie, ale Ty wiesz wszystko najlepiej...

co innego próbować różnymi sposobami a co innego pisać takie bzdury

@ELOS sprawdź czy masz

new Float:grawitacja_gracza[33];
new Float:zdrowie_gracza[33];


a jak nie to zamień na to :)

Dzięki to 1 działa :P

tylko z tym piorunem mam problemy bo nie wiem co za co odpowiada i nie mogę sobie skonfigurować ; P trochę pomieszany ten kod.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#22 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 21:35

prosta sprawa, co chcesz konfigurować ?

CreateBolt odpowiada za sam ent, czyli efekt, ruch, itp

 change_health( entPlayer, -80, 0, "world" ); //to odpowiada za zabranie 80 hp graczowi w ktorego walniesz


				if( ( !is_user_alive( client ) ) || ( g_thunderbolt[ client ] == 2 ) ) //a to za to, ile masz piorunow - domyślnie 2
return;


coś jeszcze ?

Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 16.10.2011 10:00

  • +
  • -
  • 0

#23 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 16.10.2011 09:28

No tak ale ja muszę zrobić użycie w menu bo ja używanie skilli robię w menu i wolał bym aby to było odejmowane nie dodawane : P
No i nie ogarniam o co chodzi np z tym
g_thunderbolt[ client ]
O co chodzi z tym client?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#24 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2011 09:36

client to id gracza , zapewne jest to sprawdzanie czy gracz ma piorun
|| ( g_thunderbolt[ client ] == 2 )

  • +
  • -
  • 0

#25 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2011 10:01

sprawdzanie czy graczowi zostały pioruny *
  • +
  • -
  • 0

#26 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.10.2011 18:58

Dobra piorun ogarnołem ale teraz z tymi skokami jak zrobić że się posiada tylko 2 takie super skoki ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#27 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2011 21:18

2 na runde?

łap

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new g_bJump[33] = false;
new g_bHasHightJump[33] = false;
new maczynie[33];

public plugin_init() {
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PreThink")
register_clcmd("say /jump", "cmdJump")
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
}

public cmdJump(id)
g_bHasHightJump[id] = !g_bHasHightJump[id]

public fwd_PreThink(id)
{
if(!g_bHasHightJump[id])
return FMRES_IGNORED
if(maczynie[id] >2)
return FMRES_IGNORED
new iButtons = pev(id, pev_button)
new iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons)
new iFlags = pev(id, pev_flags)

if((iButtons & IN_JUMP) && !(iOldButtons & IN_JUMP) && (iFlags & FL_ONGROUND))
g_bJump[id] = true

if(!(iFlags & FL_ONGROUND) && g_bJump[id])
{
new Float:fVelocity[3]
pev(id, pev_velocity, fVelocity)

fVelocity[2] *= 2.0

set_pev(id, pev_velocity, fVelocity)
g_bJump[id] = false
maczynie[id]++
}

return FMRES_IGNORED
}
public client_connect(id)
{
maczynie[id] = 0
}
public event_RoundStart(id)
{
maczynie[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1

#28 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.10.2011 21:36

thx : P
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych