Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Model kupy do klasywiem trochę dziwne;D

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 MynDoS

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:112
  • Imię:karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2011 15:08

Szukam modelu kupy,znaczy nie tak dokładnie.
Chodzi mi oto że chcę stworzyć klasę "Stolec" i chcę żeby miała ona coś takiego jak saper tylko w kształcie kupy i wyglądu kupy.I jak ktoś w nią strzeli wybucha ta kupa
Wiem że trochę głupi pomysł,ale chcę takie śmieszne rzeczy zrobić na mój serwer Cod:D
Bardzo dziękuję za pomoc:)
Sam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.10.2011 15:15

Wystarczy podmienić modele miny z sma Sapera, z "kupą"
Dam Ci model, ale jak sam nie potrafisz zrobić to Ci mogę zrobić taką klasę, tylko powiedz jakie bronie, jakie staty i czy ta kupa ma być niewidzialna jak mina czy widzialna xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 10.10.2011 15:28

Możesz zrobic tak

Bronie ak m4 5 granatow he
staty 60 hp
int 50
konychy -30
wytrzymalosc-40

kupa ma być widzialna i jak jestes kolo kupy to ci bierze 10 hp nawet temu kto podlozyl kupe 10hp/2 sek

#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.10.2011 15:33

Sam nie potrafię zrobić takiego czegoś więc piszę do was:)

radim mogłeś pokazać :D
Mi tak trochę wychodzi, bo jeden błąd :/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Stolec";
new const opis[] = "Posiada 3 kupy";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/kupa.mdl"

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

register_touch("kupa", "player", "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
precache_model(model);

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("QTM_CodMod/kupa.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie kupy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "kupa");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "kupa");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "kupa");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "kupa"
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "kupa");
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.10.2011 15:34

@arex92
Jeśli potrzebujesz klasy zrób nowy temat, a nie zaśmiecasz ten i do tego nie Twój
@topic
Trzymaj, klasa posiada P90, 0 hp, 5 kondycji, 15, inteligencji, 20 wytrzymałości oraz posiada 5 granatów i wspomniany wyżej - model kupy. Ten model, który jest w moim pierwszym poście w tym temacie, wrzuć do cstrike>models

Załączone pliki


Użytkownik radim edytował ten post 10.10.2011 15:43

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 MynDoS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:112
  • Imię:karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2011 16:20

Powiem wam tak ja potrafię podmienić i zrobić klasę,ale chyba źle zrozumieliście pytanie.Ja chcę model kupy w którym,jak się strzeli to wybucha lub jak się wejdzie na nią :DAle wolałbym żeby było to i to:DCzyli jak ktoś strzeli to wybucha,jak uderzy koło tego granat wybucha,jak się wejdzie wybucha.Po 20hp zależne od inteligencji.
Kupa ma być niewidzialny i myślę że ktoś da radę takie coś zrobić :D
Jeżeli ktos chce to może zrobić od razu klasę!
Stolec nazwa!Reszte edytne:)

Użytkownik MynDoS edytował ten post 10.10.2011 16:22


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.10.2011 16:23

A co zrobiliśmy ? Po prostu trzeba było modele pozmieniać. Przecież to co piszesz to to samo co saper ma w minach xD
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 MynDoS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:112
  • Imię:karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2011 16:26

Ale saper jak uderzy z broni to nie wybucha,chyba że się mylę to przepraszam :D!

#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 12.10.2011 14:01

Łap

Dzwięki o model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#10 MynDoS

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:112
  • Imię:karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2011 14:04

Marwit mogłeś pisać na gg że masz takie coś,ale bardzo ci dziękuję.
Nawet klasę dodałeś,a nawet nie prosiłem +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych