Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

pomoc przy CodBots.amxx

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 revil4x

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:11
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2011 08:01

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define PLUGIN "[COD] Bots"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM. Peyote"

new use_class_skill;

new wsparcie_ogniowe, saper, demolitions, medyk

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
set_task(1.0, "GetPluginsIds");
}

public GetPluginsIds()
{
wsparcie_ogniowe = cod_get_classid("Wsparcie Ogniowe");
saper = cod_get_classid("Saper");
demolitions = cod_get_classid("Demolitions");
medyk = cod_get_classid("Medyk");
use_class_skill = CreateMultiForward("EmitSound", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_STRING);
}

public ResetHUD(id)
{
if(!is_bot(id))
return;

if(!cod_get_user_class(id))
cod_set_user_class(id, random_num(1, cod_get_classes_num()), 1);

new points, random_points;
while((points = cod_get_user_points(id)))
{
random_points = random_num(1, points);
switch(random(4))
{
case 0: cod_points_to_health(id, random_points);
case 1: cod_points_to_intelligence(id, random_points);
case 2: cod_points_to_trim(id, random_points);
case 3: cod_points_to_stamina(id,random_points);
}
}
}

public client_PostThink(id)
{
if(!is_bot(id) || !is_user_alive(id))
return;

static Float:last_use[33];
if(last_use[id] + 0.8 > get_gametime())
return;

last_use[id] = get_gametime();

new player_class = cod_get_user_class(id);

new target, body, team = get_user_team(id);

if(random(2))
return;

if(player_class == medyk)
{
if(get_user_health(id) < 40)
UzyjUmiejetnosci(id);
}
if(player_class == demolitions)
{
get_user_aiming(id, target, body, random_num(240, 254));
if(team != get_user_team(target) && is_user_alive(target))
{
UzyjUmiejetnosci(id);
UzyjUmiejetnosci(id);
}
}
if(player_class == wsparcie_ogniowe)
{
get_user_aiming(id, target, body, 3000);
if(team != get_user_team(target) && is_user_alive(target))
UzyjUmiejetnosci(id);
}
if(player_class == saper)
{
get_user_aiming(id, target, body, 1000);
if(team != get_user_team(target) && is_user_alive(target))
UzyjUmiejetnosci(id);
}
}

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);

if(is_bot(id))
{
if(!random(17))
cod_set_user_class(id, random_num(1, cod_get_classes_num()));

if(!random(10))
cod_set_user_perk(id, 0);
}
}

public UzyjUmiejetnosci(id)
{
new ret;
ExecuteForward(use_class_skill, ret, id, 0, "common/wpn_denyselect.wav");
}


stock is_bot(id)
{
new ping, loss;
get_user_ping(id, ping, loss);

if(!ping && !loss)
return true;
return false;
}


czy da rade zrobić tak aby bot tylko wybierał losową klasę żeby nie miał perka i nie dodawał expa
bo jak jest tak normalnie to prawie nic nie działa (awp snajper, komandos i wiele innych)
albo może ktoś ma przerobiony CodBots.amxx
  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.10.2011 13:46

http://amxx.pl/topic...a-botow-codmod/

To powinno pomóc, a boty ponoć nie wybierają tylko expa

Albo to zobacz :
http://amxx.pl/topic...-get-user-perk/
  • +
  • -
  • 1

#3 revil4x

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:11
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2011 16:31

nic nie pomaga chodzi mi o to że jak CodBots.amxx jest włączony to np komandos nie zabija od razu z ppm, nawet czasami pokazuje -1 , -21, no normalnie na minusie obrażenia

<p>próbowałem edytować CodBots.sma to jak usunę linijkę </p>
<p> </p>
<div>

register_event(&quot;ResetHUD&quot;, &quot;ResetHUD&quot;, &quot;abe&quot;);

</div>
<div> </div>
<div>to komandos działa ale boty grają bez klas, tylko jeden ma klase </div>

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych