Szukam pluginu , który będzie dawał hp za zabicie :
normalne : np 15
Hs : 20
oraz jakaś informacja lub szybko migające zielone tło lub coś w ten deseń
Dziękuję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Hp za zabicie
Temat rozp.
pAC
, 09.10.2011 18:38
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.10.2011 18:38
#2
Napisano 09.10.2011 18:55
Try
#include <amxmodx>
#include <fun>
new const VERSION[] = "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
if(is_user_connected(kid) && is_user_alive(kid))
{
if(hs)
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 20) // HP za HS
else
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 15) // HP za KILL
}
}
#3
Napisano 09.10.2011 19:08
tak ale limitu nie ma ...
#4
Napisano 09.10.2011 19:15
A pisałeś o jakimś limicie ?
Try
Limit + 'zakolorowanie obrazu'
Try
#include <amxmodx>
#include <fun>
new const VERSION[] = "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
if(is_user_connected(kid) && is_user_alive(kid) && get_user_health(kid) <= 100) // Tutaj wpisz limit ile gracz moze miec hp aby dostać hp
{
if(hs)
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 20) // HP za HS
else
set_user_health(kid, get_user_health(kid) + 15) // HP za KILL
Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)
}
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id )
write_short( duration ) // Duration of fadeout
write_short( holdtime ) // Hold time of color
write_short( fadetype ) // Fade type
write_byte ( red ) // Red
write_byte ( green ) // Green
write_byte ( blue ) // Blue
write_byte ( alpha ) // Alpha
message_end()
}
Limit + 'zakolorowanie obrazu'
#5
Napisano 09.10.2011 19:28
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
if(is_user_alive(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
new health = get_user_health(kid), dodaj = hs ? 20 : 15, limit = 100;
set_user_health(kid, health+dodaj > limit ? limit : health+dodaj);
Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)
}
}
Z tym ograniczeniem to powinno być coś takiego.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 09.10.2011 19:42
@UP
Ta wersja taka optymalniejsza, a moja pisana na szybko
Ta wersja taka optymalniejsza, a moja pisana na szybko
#7
Napisano 09.10.2011 21:33
Dobra poleciały plusiki zobaczymy czy działa.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych