Cześć
Mam mam parę pytań, a dokładniej:
1. Czym sie różni ExecuteHam od ExecuteHamB
2. Jak usunąć konkretne bity np.
Dodaje graczowi flage FL_FROZEN ( set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN )
Teraz pyt. jak ją usunąć. Myślałem nad negacją ( set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | ~FL_FROZEN).
3. Czy tworząc plugin do metamod'a, mogę uzyć jego funkcji w Pawnie.
4. Czy podmiana plików gracza, za jego wyraźną zgodą też jest nielegalna.
5. Czy da sie podmienić wyświetlanie danego pliku *.tga/*.spr na inny ( wcześniej pobrany przez gracza )
Za wszelkie odpowiedzi, z góry dziękuje.
Amen.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Parę pytań dt. scriptingu
Temat rozp.
MarWit
, 09.10.2011 14:55
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.10.2011 14:55
#2
Napisano 09.10.2011 15:03
1. R3X kiedyś pisał, że:
2. Może tak:ta funkcja z B na końcu uruchomi też forwardy w pluginach, czyli ExecuterHamB(Ham_TakeDamage, ...) wywoła Twoje fwTakeDamage
samo ExecuterHam po prosto zrobi swoje
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN)
#3
Napisano 09.10.2011 15:33
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) &= ~FL_ONGROUND);
Spróbuj tak
#4
Napisano 09.10.2011 15:34
2. http://amxx.pl/topic...peracje-bitowe/
3. tak bezpośrednio to nie , ale możesz np w pluginie metamoda łapać wykonanie jakieś konkretniej komendy a w pluginie robić tylko server_cmd
4. wrzucając taki plugin u nas na forum wylecisz szybciej niż go wstawiłeś (tak samo jak na allied powiesz ze chodzi o serwer non steam )
5. jak ściągnał już go to się nie da chociaż przy plikach spr gdy nadajemy entowi ten plik spr możemy to przechwycić i nadać inny
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) &= ~FL_ONGROUND);
a po co tam niby znak '=' ?
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN)
jest poprawne
3. tak bezpośrednio to nie , ale możesz np w pluginie metamoda łapać wykonanie jakieś konkretniej komendy a w pluginie robić tylko server_cmd
4. wrzucając taki plugin u nas na forum wylecisz szybciej niż go wstawiłeś (tak samo jak na allied powiesz ze chodzi o serwer non steam )
5. jak ściągnał już go to się nie da chociaż przy plikach spr gdy nadajemy entowi ten plik spr możemy to przechwycić i nadać inny
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) &= ~FL_ONGROUND);
a po co tam niby znak '=' ?
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN)
jest poprawne
#5
Napisano 09.10.2011 15:56
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Temat raczej wyczerpany, wiec proszę o zamknięcie.
Temat raczej wyczerpany, wiec proszę o zamknięcie.
#6
Napisano 09.10.2011 15:59
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych