public iDodaj(id)
{
new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj))
{
new iIle = str_to_num(szDodaj)
if(iIle > punkty_gracza[id]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Masz za malo punktow");
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(iModePrzydziel){
case eInteligencja:{
if(inteligencja_gracza[id] + iIle > MAX_PKT){
iIle = MAX_PKT - inteligencja_gracza[id];
}
inteligencja_gracza[id] += iIle;
punkty_gracza[id] -= iIle;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dodales %d punktow w inteligencje. %s", iIle,inteligencja_gracza[id] >= 100 ? "Maksymalny poziom osiagniety":"");
}
case eZdrowie:{
if(zdrowie_gracza[id] + iIle > MAX_PKT){
iIle = MAX_PKT - zdrowie_gracza[id];
}
zdrowie_gracza[id] += iIle;
punkty_gracza[id] -= iIle;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dodales %d punktow w zycie. %s", iIle,zdrowie_gracza[id] >= 100 ? "Maksymalny poziom osiagniety":"");
}
case eWytrzymalosc:{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + iIle > MAX_PKT){
iIle = MAX_PKT - wytrzymalosc_gracza[id]
}
wytrzymalosc_gracza[id] += iIle;
punkty_gracza[id] -= iIle;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dodales %d punktow w wytrzymalosc %s", iIle,wytrzymalosc_gracza[id] >= 100 ? "Maksymalny poziom osiagniety":"");
}
case eKondycja:{
if(kondycja_gracza[id] + iIle > MAX_PKT){
iIle = MAX_PKT - kondycja_gracza[id];
}
kondycja_gracza[id] += iIle;
punkty_gracza[id] -= iIle;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Dodales %d punktow w kondycje. %s", iIle,kondycja_gracza[id] >= 100 ? "Maksymalny poziom osiagniety":"");
}
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
}
else{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Tylko cyfry!");
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
To public gdzie wyskakuja bledy.