50hp plugin
sharkowy
22.09.2011
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("50hp","1.0","ja") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_user_health(id, 50) return PLUGIN_CONTINUE }
Misiaczek ;c
22.09.2011
sprawdź
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("50hp","1.0","ja");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
ExecuteHam(Ham_TakeHealth, id, 50.0, 0);
}
DarkGL
22.09.2011
warunek is_alive musi być
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("50hp","1.0","ja") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) } public fwHamPlayerSpawnPost(id){ if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED set_user_health(id, 50) return HAM_IGNORED }
sebul
22.09.2011
Taka jest zasada, że trzeba sprawdzać przed takimi operacjami, czy gracz żyje, bo inaczej może wywalić jakiś błąd.
SeeK
22.09.2011
Czyli tak na wszelki wypadek tak? Sytuacja, która zdarza się raz na tysiąc? Czy to jest przy jakimś określonym wydarzeniu?
DarkGL
26.09.2011
dla gracza który jest na spect także wykonywany jest ham_spawn
gracz zaraz po spawn może zostać zabity przez grę np. za friendly kill
gracz zaraz po spawn może zostać zabity przez grę np. za friendly kill
Adminek AMXX.PL 26.09.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL