Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Jak dodać "bajery" do klas zombie BaseBuilder

BaseBuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.09.2011 21:47

Witajcie, więc mam tego bb najnowszego z tego forum.
Oto mój kod z bb_classes65
/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.

All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.
/// Edit by K!113r :P///
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybki Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2500
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Skoczny Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Silny Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
// Premium Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Klasyczny Zombie PREMIUM" }
new const zclass5_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass5_model[] = { "vip_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass5_health = 3500
const zclass5_speed = 300
const Float:zclass5_gravity = 0.7
const zclass5_adminflags = ADMIN_LEVEL_A
#define TANK_ARMOR 200
/*============================================================================*/
new g_zclass_infinity
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
g_zclass_infinity = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
}
#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;

if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_infinity)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif

i tu moje pytanie, jak np. do Premium Zombie dodać jakiś "bajer" np. aure (czy tam render).
W dokumentacji jest podane
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30)

lecz ja nie potrafię go dodać do do klasy, chodzi o to żeby dla danej klasy np. był dany kolor, dubble jump, lj, bh, odnawianie się hp, przenikanie przez członków teamu.
Jakby mi ktoś mógł podać przykład jak takie coś wstawić. No i te polecenia/natywy(czy jak to się nazywa) na wymienione wyżej funkcje (inne sobie sam znalazłem, tego akurat nie potrafię).
Czy z tymi "bajerami" to by było możliwe i czy w pliku z klasami czy w głównym pliku od moda?
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 phoeniX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kobylany
Offline

Napisano 21.09.2011 13:52

używaj spoilera.
aby dodać bajer do klasy to musisz dodawać w oddzielnym pliku do klasy.

Użytkownik phoeniX edytował ten post 21.09.2011 13:53

  • +
  • -
  • 0

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 21.09.2011 14:12

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXProblemy
do
ModyInne modyPytania


  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 21.09.2011 15:16

phoeniX a mógłbyś mi jaśniej lekko wytłumaczyć jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Anonimowy*BB*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:PdoN'
Offline

Napisano 28.12.2011 12:38

Też bym chciał coś właśnie te klasy pododawać tylko nie kminie tego!.
Dołączam się to prośby!.
  • +
  • -
  • 0

#6 Anonimowy*BB*

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:PdoN'
Offline

Napisano 22.01.2012 19:51

F5

F5
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BaseBuilder

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych