Niewidzialna klasa gdy kuca
^Grzyboo
15.09.2011
W funkcji CmdStart dodać:
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 15.09.2011 14:04
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20); //0-255 zamiast 20
else
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
}
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 15.09.2011 14:04
DarkGL
15.09.2011
Hoshikage12
16.09.2011
A tak moze krok po krokuW funkcji CmdStart dodać:
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
{
if(get_user_button(id) & IN_DUCK);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20); //0-255 zamiast 20
else
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255);
}