Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
create_entity proszę o omówienie
#1
Napisano 21.12.2011 12:39
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 22.12.2011 19:18
#3
Napisano 24.12.2011 09:02
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Napisano 24.12.2011 09:44
#include <fakemet_util> gdzieś new ent =fm_create_entity("info_target") // tworzy byt typu info_target można też func_breakable i func_wall
a później starujesz tym bytem nadajesz mu model, różne parametry np z fakemety
set_pev(ent, pev_healthm 10.0)
przyda na pewno się http://amxx.pl/dokum...f1637/stale-pev
lub
możesz grzebać się w engine ale tobie to odradzam czemu? bo tam trzeba podać od razu jaki typ parametru chcesz zmienić a nie zawsze możesz wiedzić np gdzie użyć entity_set_ini gdzie string a tak masz set_pev i później będziesz wiedział. na pewno zaglądaj do różnych pluginów które tworzą byty o różnych pramateriach np rakieta z coda
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych