Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
create_entity proszę o omówienie
Started By
K!113r
, 21.12.2011 12:39
3 replies to this topic
#1
Posted 21.12.2011 12:39
Czyli jak w tytule, czy mógłby mi ktoś przybliżyć jak stworzyć ent?
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Posted 22.12.2011 19:18
dopisuje sie do prosby. przydal by sie przynajmniej jakis link do strony polskiej/zagranicznej
#3
Posted 24.12.2011 09:02
Odświeżam.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Posted 24.12.2011 09:44
#include <fakemet_util> gdzieś new ent =fm_create_entity("info_target") // tworzy byt typu info_target można też func_breakable i func_wall
a później starujesz tym bytem nadajesz mu model, różne parametry np z fakemety
set_pev(ent, pev_healthm 10.0)
przyda na pewno się http://amxx.pl/dokum...f1637/stale-pev
lub
możesz grzebać się w engine ale tobie to odradzam czemu? bo tam trzeba podać od razu jaki typ parametru chcesz zmienić a nie zawsze możesz wiedzić np gdzie użyć entity_set_ini gdzie string a tak masz set_pev i później będziesz wiedział. na pewno zaglądaj do różnych pluginów które tworzą byty o różnych pramateriach np rakieta z coda
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users