Jak zrobić menu, że jak napisze "/noweklasy" to pokazuje mi się menu z w moim przypadku tylko 1 opcją, a gdy się ją wybierze to otwiera się tak jakby "motd" i tam będzie opis tej klasy?
Chodzi o podobne działanie do "/klasy" na diablomodzie..
I żeby tam co minutę na sayu pisał "Zobacz nowe klasy! (napisz /noweklasy)"
+++++++++ za kazda przydatna pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe menu do diablo moda - prosba o napisanie pluginu
Temat rozp.
Filip1512
, 18.12.2011 23:46
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 19.12.2011 07:56
To jest menu, w którym po wciśnięciu danej opcji pojawia się motd - będziesz już mógł dostosować sobie je do swoich potrzeb. Stwórz plik klasy.txt i tam dopisuj. Ten plik powinien znajdować się w configs
#include <amxmodx> #include <colorchat> #define PLUGIN "Menu wyboru" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "SlaNdisH" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /noweklasy","mymenu") register_logevent("pokaz_info",2,"1=Round_Start") } public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Witaj w Menu DiabloMoD","cbMyMenu"); new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Info o najnowszych klasach","",0,MyMenuFun);//item=0 menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ show_motd(id, "/addons/amxmodx/configs/klasy.txt", "Klasy") return PLUGIN_CONTINUE; } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public mcbMyMenu(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; } public pokaz_info(id) { ColorChat(0,GREEN,"[DiabloMod] Zbinduj sobie komende /noweklasy i uzywaj tej serwera szybciej!"); }
Użytkownik SlaNdisH! edytował ten post 19.12.2011 07:58
#3
Napisano 19.12.2011 14:47
Plik Txt? Tzn jak będę chciał zrobić np. drugą klasę to zmieniać nazwy tych txt i w pliku tak ?
Chodzi mi oto (wytłumacze dokładniej):
Wchodze na serwer, na czacie (sayu) pisze mi: "Zobacz nowe klasy! (napisz /noweklasy)" co 2min.
Gdy wpiszę "/noweklasy" to pokazuje się menu wyboru (1, 2, 3 itd - w moim przypadku 2)
Gdy klikne 1 - pokazuje mi motd z infem o klasie z opcji #1, gdy klikne #2 to pokazuje info o klasie z opcji #2
Już nie wiem jak to łatwiej napisać...
Chodzi mi oto (wytłumacze dokładniej):
Wchodze na serwer, na czacie (sayu) pisze mi: "Zobacz nowe klasy! (napisz /noweklasy)" co 2min.
Gdy wpiszę "/noweklasy" to pokazuje się menu wyboru (1, 2, 3 itd - w moim przypadku 2)
Gdy klikne 1 - pokazuje mi motd z infem o klasie z opcji #1, gdy klikne #2 to pokazuje info o klasie z opcji #2
Już nie wiem jak to łatwiej napisać...
Użytkownik aerocell edytował ten post 19.12.2011 14:56
#4
Napisano 19.12.2011 14:53
Pamiętaj że w tym plik musi zawierać HLTM najlepiej połączony ze stylami CSS (zaoszczędzisz na znakach), nie może być więcej niż 1300 znaków.
#5
Napisano 19.12.2011 15:18
Dobra, prościej. Tu masz zrobione menu takie, które po wpisaniu /noweklasy pokaże ci tylko 1 opcję do wyboru, czyli 1. Nowe Klasy. Jeśli chcesz dodać więcej funcji do menu to musisz dodać więcej case. Ciężko jest to wytłumaczyć, ale jak chcesz mieć więcej opcji w menu z motd to napisz co ma tam być to ci zrobie. Jeśli gracz wpisze /noweklasy pojawi się mu menu(jak pisałem wcześniej) i tam wybierasz 1. Wtedy otwiera ci się motd z tekstem. To tyle. Jeśli chcesz wiedzieć coś jeszcze, to pisz.
Jak dodajesz nowe opcje to nie zapomnij o edycji i dodaniu czegoś takiego jak to: menu_additem(MyMenu,"Info o najnowszych klasach","",0,MyMenuFun);//item=0
Jak dodajesz nowe opcje to nie zapomnij o edycji i dodaniu czegoś takiego jak to: menu_additem(MyMenu,"Info o najnowszych klasach","",0,MyMenuFun);//item=0
Użytkownik SlaNdisH! edytował ten post 19.12.2011 15:20
#6
Napisano 19.12.2011 19:24
Już zrobiłem sam na podstawie twojego kodu
Dzięki close
Dzięki close
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych