←  Multilingual

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
shop menu

  • +
  • -
totoff - zdjęcie totoff 16.12.2011

hello,

I wantashopmenu for old cod mod
thank you
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 16.12.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Pytania
do
AMX Mod X > Multilingual

Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 16.12.2011

hi,
Screen:
Dołączona grafika

Command:
/shop

If you want a shop in old cod mod You must:

FIND:
#include <nvault>

AFTER, ADD:
#include <ColorChat>

FIND:
new doswiadczenie_za_bombe;

AFTER, ADD:

new doswiadczenie_za_kase;
new doswiadczenie_za_kasez;
new doswiadczenie_za_totek;
new doswiadczenie_za_fail;

FIND:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");

AFTER, ADD:
register_clcmd("say /shop", "Sklep");

FIND:
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");

AFTER, ADD:

doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;

FIND:
public plugin_cfg()

BEFORE, ADD:

public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal r[Leczy 20 HP] yKoszt: r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina r[Leczy 50 HP] yKoszt: r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina r[Leczy 100 HP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto r[Totek] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dodaje 100 EXP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie r[Dodaje 300 EXP] yKoszt: r10000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item r[Dostajesz losowy Item] yKoszt: r3000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4:
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,12);
switch(rand)
{
case 0:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10)
}
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
}
case 2:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 3:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 300)
}
case 4:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 5:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 6:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;

}
case 10:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

FIND:

public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}

AFTER, ADD:

public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}

but this shop is in Polish.
I don't have enough time for write this shop in English.
Odpowiedz

  • +
  • -
totoff - zdjęcie totoff 24.12.2011

ok so it's possible for want .sma please? because I do not know what is marked

help me please
Użytkownik totoff edytował ten post 16.12.2011 23:43
Odpowiedz

  • +
  • -
Portek - zdjęcie Portek 25.12.2011

Give us your *.sma.
Odpowiedz

  • +
  • -
totoff - zdjęcie totoff 25.12.2011

my cod old?
Odpowiedz

  • +
  • -
Portek - zdjęcie Portek 25.12.2011

Yes.
Odpowiedz

  • +
  • -
totoff - zdjęcie totoff 25.12.2011

there is ashopreplace thethank you

Załączone pliki

  • Załączony plik  cod.sma   81,03 KB   55 Ilość pobrań

Użytkownik totoff edytował ten post 25.12.2011 14:54
Odpowiedz