[ROZWIĄZANE] Klasa : Wojak
H.W.D.P 14.12.2011
Cześć zrobiłem sobie klasę do cod mod nowy lecz nie wiem czy dobrze jest wszystko i proszę o sprawdzenie tej klasy a o to kod sma :
Użytkownik RETTEVER edytował ten post 14.12.2011 14:25
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Wojak"; new const opis[] = ", ma 1,3 szansy na zabicie z he oraz 1,2 z AWP"; new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 70; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;
Użytkownik RETTEVER edytował ten post 14.12.2011 14:25
Raen
14.12.2011
To sma co podałeś wskazuje na to że nie jest premium. Wystarczy opis zmienić że nie jest i tyle
Why?!
14.12.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Wojak"; new const opis[] = ", ma 1\3 szansy na zabicie z he oraz 1\2 z AWP"; new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1) | (1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 70; new ma_klase[33]; new szansa[33][31] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & (1<<1))) return HAM_IGNORED; new hp_ofiary = get_user_health(this) new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker) if (szansa[idattacker][bron_atakujacego] > 0) { if (random_num(1,szansa[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public cod_class_enabled(id) { szansa[id][CSW_AWP] = 2 szansa[id][CSW_HEGRENADE] = 3 ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; }
To według mnie tak powinno wyglądać.
Użytkownik Why?! edytował ten post 14.12.2011 15:09
Ojciec Dyrektor
14.12.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Goliath
14.12.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL