Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Fast exp itemy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 07.12.2011 10:11

Sieeeema.

Jako że każdy wie, że na fast exp ma się dużo hp, potrzebuję nowych perków, a raczej - zedytowanych.

Tylko nie wiem, jak zmieniać HP ani ile obrażeń + int w perkach... mógłby mi ktoś pokazać, jak to zmienić?

HP na podstawie wytrenowany rekrut, a obrażenia + int na podstawie nabojów pułkownika.

Przydałoby się też zmienić platyny i o instrukcję też bym prosił :)

Aha, i jak dodać do klasy dmg +int? :P
  • +
  • -
  • 0

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 07.12.2011 11:10

DMG na podstawie nabojów pułkownika:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, Y, X, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
gdzie Y podajemy wartość obrażeń standardową bez zwiększenia ich przy inteligencji np. 10.0, a X to wartość o która obrażenia będą zwiększane domyślnie 0.25 w tym itemie.

HP w wytrenowanym rekrucie(zmieniamy wartości w dwóch publicach):
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-Y);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+X);
}
gdzie Y to wpisujemy wartość ile ma odejdmować kondycji, a gdzie X ile ma dodawać hp standardowo -18 i +50 hp

potem zmieniamy w

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+18);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-50);
}
i robimy na odwrót czyli w pierwszym dodajemy tyle ile zostało odjęte wcześniej a w drugim odejmujemy tyle ile zostało dodane.

w platynach wartość jest losowa, możesz oczywiście ustawić stałą wartość na podstawie pułkowników.

Nie bardzo rozumiem

Aha, i jak dodać do klasy dmg +int?

chodzi o to, że obrażenia klasy są zależne od ilości inteligencji ? jeśli tak to zrób na podstawie pułkowników bo to odpowiada za to co i w perku czyli
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
10.0 to wartość stała a 0.25 to o tyle zwiększają się obrażenia zależne od inteligencji :)
  • +
  • -
  • 1

#3 groundbrkr

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:118
  • Lokalizacja:Puławy.
Offline

Napisano 10.12.2011 10:21

po prostu jak zmienić że w platynach jest np. 500-1000 dmg, a za to co wyżej napisałeś serdecznie dziękuję :)

aha i gdzie dodać to


cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);

?
  • +
  • -
  • 0

#4 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 10.12.2011 11:21

do public TakeDamaget tak jak tutaj


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, Y, X, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik V3ko edytował ten post 10.12.2011 11:22

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych