Cześć,
Mam takie pytanie jak wyzerować czas w statach na dr'a
Chodzi mi oto że chce zrobić natyw który będzie zerował ten czas.
Która zmienna odpowiada za czas biegnącego ?
Z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Na deathrun staty i rank - zerowanie czasu przebięgniętego
Temat rozp.
speedkill
, 23.11.2011 21:03
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.11.2011 21:03
If you can dream it, you can do it.
#2
Napisano 23.11.2011 21:33
zerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?
to może Ci pomóc:
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
to może Ci pomóc:
public plugin_natives(){ register_library("DeathrunStats"); register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1); } public _playerFinished(id){ fwFinished(id);
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
#3
Napisano 23.11.2011 21:50
Chodzi mi oto żeby zaczynał liczyć od nowa z hamsandwich niezły pomysłzerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?
to może Ci pomóc:public plugin_natives(){ register_library("DeathrunStats"); register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1); } public _playerFinished(id){ fwFinished(id);
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
Ale chciałbym zrobić to bez spawna
tylko dowiedzieć się która zmienna posiada czas gracza który biegnie
Czemu nie spawna ?
Bo jak gracze mają vipy co rundę więc dostaną jeszcze raz to menu a mi właśnie chodzi żeby spawna nie było
Ale za ten pomysł masz +
Bo jak nikt nie pomoże to go użyje.
Ps.Masz xx sekund piszesz na say /zeruj i twój czas obecny wynosi 0
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 23.11.2011 21:51
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 23.11.2011 21:55
no to jak na moje możesz spróbować wywołać to:
nie zapomnij tylko zaincludować biblioteki od tego pluginu
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ gfStartRun[id] = get_gametime(); new iRet; ExecuteForward(gfwStarted, iRet, id); }
nie zapomnij tylko zaincludować biblioteki od tego pluginu
#5
Napisano 23.11.2011 22:07
Hiroshima ,
Tak raczej nie zadziała
jak jest
Tak raczej nie zadziała
jak jest
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);a potem jest nadane na to id to raczej tak nie zadziała ogólnie chce się dowiedzieć tylko która zmienna jest odpowiedzialna za liczenie czasu gracza od spawnu
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych