Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] dodanie klasy na flage
#1
Napisano 24.11.2011 09:14
refresh..
#3
Napisano 24.11.2011 09:34
#4
Napisano 24.11.2011 09:35
#define ADMIN_LEVEL_A /* flag "m" */
#define ADMIN_LEVEL_B /* flag "n" */
#define ADMIN_LEVEL_C /* flag "o" */
#define ADMIN_LEVEL_D /* flag "p" */
#define ADMIN_LEVEL_E /* flag "q" */
#define ADMIN_LEVEL_F /* flag "r" */
#define ADMIN_LEVEL_G /* flag "s" */
#define ADMIN_LEVEL_H /* flag "t" */
Znajdź linijkę
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))i zmień na podaną wyżej flagę . Potem skompiluj i się ciesz
#5
Napisano 24.11.2011 09:41
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new g_player_class[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Klasy Ludzi", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}
public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wPlatnerz (70 Armor)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wStrongMan (250 HP)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Gravity 0.75)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wVIP", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 70)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 50 Armora")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 250 HP");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz mniiejszą grawitacje 0.75");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 2 FB 1 HE 1 SM Mniejsza widocznosc, 500Armora, 200HP");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik K1cK_PL edytował ten post 24.11.2011 09:58
#6
Napisano 24.11.2011 09:51
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new g_player_class[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Klasy Ludzi", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}
public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wPlatnerz (70 Armor)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wStrongMan (250 HP)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Gravity 0.75)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wVIP", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 70)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 50 Armora")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 250 HP");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz mniiejszą grawitacje 0.75");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 2 FB 1 HE 1 SM Mniejsza widocznosc, 500Armora, 200HP");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
Zobacz czy będzie działać bo nie jestem pewien . Dałem na flagę 's'
#7
Napisano 24.11.2011 09:55
#8
Napisano 24.11.2011 10:01
#9
Napisano 24.11.2011 10:38
Lap:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_H
new g_player_class[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Klasy Ludzi", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)
}
public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\wPlatnerz (70 Armor)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wStrongMan (250 HP)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSkoczek (Gravity 0.75)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wVIP", "4", ADMIN_FLAG)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 70)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 50 Armora")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 250 HP");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.75)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz mniiejszą grawitacje 0.75");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 7
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 0)
set_user_gravity(id, 1.00)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,127)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Dostaniesz 2 FB 1 HE 1 SM Mniejsza widocznosc, 500Armora, 200HP");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik Enson edytował ten post 24.11.2011 10:38
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna
#10
Napisano 24.11.2011 13:28
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#11
Napisano 24.11.2011 16:15
#define ADMIN_FLAG ADMIN_LEVEL_H
#13
Napisano 24.11.2011 17:50
#14
Napisano 24.11.2011 17:50
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych