Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacją

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Antybiotyk

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 20.11.2011 23:25


public plugin_cfg()
{
server_cmd("sv_maxspeed 1600");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");

precache_model("models/w_medkit.mdl");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/mine.mdl");
precache_model("models/parachute.mdl");
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

if(button & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3];
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
{
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
}

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}

return FMRES_IGNORED;
}


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

FpgCod.sma(463) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
FpgCod.sma(463) : error 004: function "plugin_cfg" is not implemented
FpgCod.sma(468) : error 029: invalid expression, assumed zero
FpgCod.sma(468) : error 004: function "plugin_precache" is not implemented
FpgCod.sma(484) : error 029: invalid expression, assumed zero
FpgCod.sma(484) : error 012: invalid function call, not a valid address
FpgCod.sma(484) : warning 215: expression has no effect
FpgCod.sma(484) : warning 215: expression has no effect
FpgCod.sma(484) : error 001: expected token: ";", but found ")"
FpgCod.sma(484) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
8 Errors.

Dodałem ten fragment .sma z którym mam problem. Bardzo proszę o pomoc.

Pomoże ktoś? ;)

Użytkownik Antybiotyk edytował ten post 20.11.2011 23:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 21.11.2011 00:11

dodaj całe *.sma. Z fragmentu za dużo nie zrobimy, nie wiemy nawet która linijka jest którą.
  • +
  • -
  • 0

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 21.11.2011 00:17

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#4 Antybiotyk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 22.11.2011 16:54

Dobrze, dodaję .sma w załączniku

Pomyliłem się i dałem złe .sma - teraz jest ok

Ehh, dałem *.sma i cisza

~Reff

f5

@Odświeżam.

Patrzy tu ktoś w ogóe?

Załączone pliki


Użytkownik Antybiotyk edytował ten post 21.11.2011 00:36

  • +
  • -
  • 0

#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 22.11.2011 20:36

Widocznie mało kto patrzy... Ale proszę zrobione. Tylko usuń (2)

Załączone pliki


Znany jako oeN.


#6 Antybiotyk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 22.11.2011 21:50

Dziękuję bardzo :) Oczywiście plusik, nic więcej nie mogę dać ale naprawdę jestem wdzięczny.
  • +
  • -
  • 0

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 22.11.2011 22:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych