[ROZWIĄZANE] lustrzany dmg
szczepaneto 20.11.2011
a więc tak mam funkcje która odbija zadany dmg w przeciwnika jest na to szansa tylko że
jeśli ktoś ma ziemie niech to będzie x a y atakujący to y zadaje 30 dmg x ale ta funkcja odbija te 30 dmga w y nie raniąc x chciałbym żeby oboje dostali dmg
jeśli ktoś ma ziemie niech to będzie x a y atakujący to y zadaje 30 dmg x ale ta funkcja odbija te 30 dmga w y nie raniąc x chciałbym żeby oboje dostali dmg
public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
}
Goliath
20.11.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Syczaj
20.11.2011
przez takedamage tak nie zrobisz, proponuje odejmować damage od HP attackera, dac silent_slaya i stworzyc fake deathmsg gdy umrze.
a
albo wróóóóć, może fakedamage na attackerze zastosowac?
Edited by Syczaj, 20.11.2011 22:24.
a
albo wróóóóć, może fakedamage na attackerze zastosowac?
Edited by Syczaj, 20.11.2011 22:24.
Syczaj
21.11.2011
public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
}
}
}
myśle, ze zadziała.
Goliath
22.11.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL