←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] lustrzany dmg

Locked

szczepaneto's Photo szczepaneto 20.11.2011

a więc tak mam funkcje która odbija zadany dmg w przeciwnika jest na to szansa tylko że
jeśli ktoś ma ziemie niech to będzie x a y atakujący to y zadaje 30 dmg x ale ta funkcja odbija te 30 dmga w y nie raniąc x chciałbym żeby oboje dostali dmg
public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
}
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 20.11.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPytania

Quote

  • +
  • -
Syczaj's Photo Syczaj 20.11.2011

przez takedamage tak nie zrobisz, proponuje odejmować damage od HP attackera, dac silent_slaya i stworzyc fake deathmsg gdy umrze.
a
albo wróóóóć, może fakedamage na attackerze zastosowac?
Edited by Syczaj, 20.11.2011 22:24.
Quote

szczepaneto's Photo szczepaneto 21.11.2011

mógłbyś podesłać kod :)?
Quote

  • +
  • -
Syczaj's Photo Syczaj 21.11.2011


public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
}
}
}

myśle, ze zadziała.
Quote

szczepaneto's Photo szczepaneto 21.11.2011

dziękuje działa + :)
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 22.11.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked