jeśli ktoś ma ziemie niech to będzie x a y atakujący to y zadaje 30 dmg x ale ta funkcja odbija te 30 dmga w y nie raniąc x chciałbym żeby oboje dostali dmg
public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
}