←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Grawitacja w klasach Cod MOD

Locked

hateyou's Photo hateyou 07.11.2011

Witam, zrobiłem pewną klasę którą autorytetem jest grawitacja. Grawitacja jest lecz na jedną pierwszą rundę po wyborze tej klasy (po rundzie już nie ma gravitacji - jest standard..)


Klasa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez http://www.zastrzel.com");
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}



Proszę o pomoc
Edited by hateyou, 07.11.2011 18:09.
Quote

  • +
  • -
pixel's Photo pixel 07.11.2011

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[]   = "Lambyda";

new const opis[]	= "Ma zmniejszona grawitacje";

new const bronie	= 0;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 12;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "zastrzel.com");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



}



public cod_class_enabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;



}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}

Edited by pixel, 07.11.2011 19:01.
Quote

hateyou's Photo hateyou 07.11.2011

Dzięki, dzierga prawidłowo ;P
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 08.11.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked