Funkcja Inteligencji
Itachi
11.06.2011
Poszukuje funkcji, dzięki ktorej będę mogl zwiekszyć moc itemu/klasy
Cos mi podpowiada ze za to jest to:
Mogłby mi ktoś rozłożyć, co za co odpowiada?
mniejwiecej w taki sposob
Executeham - blabla
ent i pid
Float
i to wszystko nic wiecej nie potrzebuje
I jezeli by się dalo, to gdzie sa zapisane moce do itemow?? bo szukalem i nie moge znależć Longajumpa
Edited by Itachi, 11.06.2011 17:15.
Cos mi podpowiada ze za to jest to:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
Mogłby mi ktoś rozłożyć, co za co odpowiada?
mniejwiecej w taki sposob
Executeham - blabla
ent i pid
Float
i to wszystko nic wiecej nie potrzebuje
I jezeli by się dalo, to gdzie sa zapisane moce do itemow?? bo szukalem i nie moge znależć Longajumpa
Edited by Itachi, 11.06.2011 17:15.
Goliath
11.06.2011
ExecuteHam - funkcja wywołująca event z hamsandwich,
Ham_TakeDamage - wybrany event z hamsandwich (od niego zależą następne parametry),
pid - id gracza otrzymującego obrażenia,
ent - id bytu uszkadzającego,
attacker - id gracza zadającego obrażenia,
90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) - wartość obrażeń, podana we floacie,
1 - dodatkowe flagi.
Ham_TakeDamage - wybrany event z hamsandwich (od niego zależą następne parametry),
pid - id gracza otrzymującego obrażenia,
ent - id bytu uszkadzającego,
attacker - id gracza zadającego obrażenia,
90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) - wartość obrażeń, podana we floacie,
1 - dodatkowe flagi.
Itachi
11.06.2011
Heh, i to sie nazywa dobra robota
Juz wiem o co chodzi
Do zamkniecia
poczekaj
Czyli poprostu jezeli chce zeby obrazenia od inteligencji
Czyli
bo tyle od ciebie zrozumialem
ta funkcja powinna zabawac 10 obrazen wiecej+1/4 inteligencji??
a
Edited by Itachi, 11.06.2011 17:50.
Juz wiem o co chodzi
Do zamkniecia
poczekaj
Czyli poprostu jezeli chce zeby obrazenia od inteligencji
Czyli
Public gniew(inne)
{
if(klasa_gracza[id] == komandos && is_user_alive(id))
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 10.0+float(inteligencja_gracza[attacker]/4) , 1);
}
}
bo tyle od ciebie zrozumialem
ta funkcja powinna zabawac 10 obrazen wiecej+1/4 inteligencji??
a
Edited by Itachi, 11.06.2011 17:50.