←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Blokowanie broni dla jednej klasy

Locked

  • +
  • -
Itachi's Photo Itachi 10.06.2011

A więc


Zastanawialem sie nad codem w ktorym tylko kilka klas nie moze kupywac broni, wiec pytam sie was co wy o tym myslicie, i jak mozecie to zrobic

    register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("say /molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("say molotov", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
register_clcmd("XM1014", "BlokujKomende");
register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
register_clcmd("flash", "BlokujKomende");


To blokuje dla all klas bronie
A w innym niz plugin_init nie dziala takie cos, zastanawialem sie ze mozna wziąć kod z registermenu z amxx, ale tam jest za duzo kodu, wiec pytam sie was jak mozna to zrobic


Można także chyba znależć fragment, ktory jest odpowiedzialny za blokowanie broni, i przed nim dodac

if(klasa_gracza[id] == klasa)
{
//code
}

??
Quote
Locked