Error w klasie client_PreThink
dog_1
31.05.2011
Nie typowy problem z którym nie radzę sobie. Chodzi tu o error zaśmiecający logi:
Jest to problem który występuje albo po dodaniu itemu latarka albo naprawieniu bugu związanym z podświetlaniem ninjy. Linia 1713 wskazuje na
Nie rozumiem dlaczego index miał by być po za zakresem .... A to cały wycinek kodu do public client_PreThink w załączniku. Nie wiem co jeszcze by się mogło wam przydać.
Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.amxx") Run time error 4: index out of bounds [0] dbmod_5_120689.sma::client_PreThink (line 1713)
Jest to problem który występuje albo po dodaniu itemu latarka albo naprawieniu bugu związanym z podświetlaniem ninjy. Linia 1713 wskazuje na
if(player_class[index1] == Ninja)
Nie rozumiem dlaczego index miał by być po za zakresem .... A to cały wycinek kodu do public client_PreThink w załączniku. Nie wiem co jeszcze by się mogło wam przydać.
Załączone pliki
Muzzi
03.06.2011
sebul
03.06.2011
[Tutorial] Problem z naświetlaniem Ninji? Znaczek widoczności! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
To powinno pomóc.
Użytkownik sebul edytował ten post 03.06.2011 11:26
To powinno pomóc.
Jak jest dodane "!is_user_alive(id)" to nie ma sensu dodawać "!is_user_connected(id)".Sprawdź, może pomoże w co wątpię ale zawsze coś.
Użytkownik sebul edytował ten post 03.06.2011 11:26
Muzzi
03.06.2011
Wiesz, pisałem "może pomoże w co wątpię ale zawsze coś."
Nie byłem pewny w 100%.
Kolega wyżej podesłał dobry link. Jeżeli nie będzie działać to napisz a my znowu mam nadzieje pomożemy.
Nie byłem pewny w 100%.
Kolega wyżej podesłał dobry link. Jeżeli nie będzie działać to napisz a my znowu mam nadzieje pomożemy.
dog_1
03.06.2011
Wersja sebula bardzo pomogła Już nie ma błędu w logach.
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie mojego itemu który ustawia graczowi 200 aromora i ma dodawać 50 hp. Jak ktoś znajdzie ten item protector to wyświetla mi się error
@edit:
Wyjaśnił by mi ktoś jaka jest różnica kodu w public add_bonus_necromancer w linijce
Użytkownik dog_1 edytował ten post 03.06.2011 20:41
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie mojego itemu który ustawia graczowi 200 aromora i ma dodawać 50 hp. Jak ktoś znajdzie ten item protector to wyświetla mi się error
[FUN] Invalid player 16 [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_51.amxx") 10: native error (native "set_user_armor") [AMXX] [0] dbmod_51_149669.sma::RoundStart (line 1258)A to kod itemu, który znajduje się w public RoundStart i znajduje się pod
Bot_Setup() ghost_check = false check_class() use_addtofullpack = false
if(player_protector[a]==1) { new hp=get_user_health(a) set_user_armor(a, 200) set_user_health(a, hp+=50) } }Item działa bo dodaje armora i ustawia te +50 hp(nie wiem jeszcze dlaczego jak gra się np necro który odzyskuje 2-3 hp to ta podwyżka 50 hp znika) tylko ten error w logu.
@edit:
Wyjaśnił by mi ktoś jaka jest różnica kodu w public add_bonus_necromancer w linijce
change_health(attacker_id,1,0,"") A change_health(attacker_id,1,4,"")Gdyż tutaj również występują informacje w logach o jakichś nie prawidłowościach. Ten pierwszy change to z oryg. wersji a drugi to po mojej przeróbce:)
Użytkownik dog_1 edytował ten post 03.06.2011 20:41