#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}
public hook_death()
{
new rand = random_num(0,10)
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk death/pl/die1")
case 1: client_cmd(0,"spk death/pl/die2")
case 2: client_cmd(0,"spk death/pl/die3")
case 3: client_cmd(0,"spk death/pl/die4")
case 4: client_cmd(0,"spk death/pl/die5")
case 5: client_cmd(0,"spk death/pl/die6")
case 6: client_cmd(0,"spk death/pl/die7")
case 7: client_cmd(0,"spk death/pl/die8")
case 8: client_cmd(0,"spk death/pl/die9")
case 9: client_cmd(0,"spk death/pl/die10")
case 10: client_cmd(0,"spk death/pl/die11")
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("death/pl/die1.wav")
precache_sound("death/pl/die2.wav")
precache_sound("death/pl/die3.wav")
precache_sound("death/pl/die4.wav")
precache_sound("death/pl/die5.wav")
precache_sound("death/pl/die6.wav")
precache_sound("death/pl/die7.wav")
precache_sound("death/pl/die8.wav")
precache_sound("death/pl/die9.wav")
precache_sound("death/pl/die10.wav")
precache_sound("death/pl/die11.wav")
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
deathsound tylko dla umierającego/atakującego
Temat rozp.
Kendzior87
, 10.05.2011 19:17
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.05.2011 19:17
Czy istnieje szansa aby dźwięk po śmierci słyszała osoba umierająca oraz atakujący? bo teraz słyszy to każdy i chciałbym to zmienić. Proszę o przerobienie.
#2
Napisano 10.05.2011 19:28
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "hook_death", "be")
}
public hook_death(id)
{
new rand = random_num(0,10)
new aktakujacy = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);
switch(rand)
{
case 0:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die1")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die1")
}
case 1:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die2")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die2")
}
case 2:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die3")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die3")
}
case 3:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die4")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die4")
}
case 4:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die5")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die5")
}
case 5:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die6")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die6")
}
case 6:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die7")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die7")
}
case 7:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die8")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die8")
}
case 8:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die9")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die9")
}
case 9:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die10")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die10")
}
case 10:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die11")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die11")
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("death/pl/die1.wav")
precache_sound("death/pl/die2.wav")
precache_sound("death/pl/die3.wav")
precache_sound("death/pl/die4.wav")
precache_sound("death/pl/die5.wav")
precache_sound("death/pl/die6.wav")
precache_sound("death/pl/die7.wav")
precache_sound("death/pl/die8.wav")
precache_sound("death/pl/die9.wav")
precache_sound("death/pl/die10.wav")
precache_sound("death/pl/die11.wav")
}
Tak
Tylko nie jestem pewien czy nie mozna krocej
@edit
Mozesz jeszcze to zobaczyc, ale nie jestem pewien czy to bedzie dzialac
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "hook_death", "be")
}
public hook_death(id)
{
new rand = random_num(1,11)
new aktakujacy = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);
client_cmd(aktakujacy, "spk death/pl/die%d", rand)
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die%d", rand)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("death/pl/die1.wav")
precache_sound("death/pl/die2.wav")
precache_sound("death/pl/die3.wav")
precache_sound("death/pl/die4.wav")
precache_sound("death/pl/die5.wav")
precache_sound("death/pl/die6.wav")
precache_sound("death/pl/die7.wav")
precache_sound("death/pl/die8.wav")
precache_sound("death/pl/die9.wav")
precache_sound("death/pl/die10.wav")
precache_sound("death/pl/die11.wav")
}
@@down
Dziwne bo mi tmi sposobami dziala ;x
Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 11.05.2011 12:47
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#3
Napisano 11.05.2011 08:54
niestety nie odtwarza dźwięków po śmierci ani dla atakującego ani dla ofiary tymi sposobami Proszę o sprawdzenie bo uatrakcyjniłoby to rozgrywkę bardzo i na pewno się dla potomności przyda
@edit to sprawdze jeszcze dzisiaj, zmienilem aktakujacy na atakujacy moze w tym tkwil problem ze zrobilem to jakims cudem zle
a nie powinno być w 2 sposobie tak:
bo niestety nic nie zmieniając, wklejam Twój kod kompiluje plik i nie odtwarza dźwięków niestety.
----------------------------
Może taki zapis kodu gryzie się z innym pluginem? mam polskie radio oraz roundsound zainstalowane.
@edit to sprawdze jeszcze dzisiaj, zmienilem aktakujacy na atakujacy moze w tym tkwil problem ze zrobilem to jakims cudem zle
a nie powinno być w 2 sposobie tak:
client_cmd(aktakujacy, "spk death/pl/die%d".wav, rand) client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die%d".wav, rand)
bo niestety nic nie zmieniając, wklejam Twój kod kompiluje plik i nie odtwarza dźwięków niestety.
----------------------------
Może taki zapis kodu gryzie się z innym pluginem? mam polskie radio oraz roundsound zainstalowane.
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 12.05.2011 20:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych