Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

deathsound tylko dla umierającego/atakującego


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 10.05.2011 19:17

Czy istnieje szansa aby dźwięk po śmierci słyszała osoba umierająca oraz atakujący? bo teraz słyszy to każdy i chciałbym to zmienić. Proszę o przerobienie.

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
{
new rand = random_num(0,10)

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk death/pl/die1")
case 1: client_cmd(0,"spk death/pl/die2")
case 2: client_cmd(0,"spk death/pl/die3")
case 3: client_cmd(0,"spk death/pl/die4")
case 4: client_cmd(0,"spk death/pl/die5")
case 5: client_cmd(0,"spk death/pl/die6")
case 6: client_cmd(0,"spk death/pl/die7")
case 7: client_cmd(0,"spk death/pl/die8")
case 8: client_cmd(0,"spk death/pl/die9")
case 9: client_cmd(0,"spk death/pl/die10")
case 10: client_cmd(0,"spk death/pl/die11")
}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("death/pl/die1.wav")
precache_sound("death/pl/die2.wav")
precache_sound("death/pl/die3.wav")
precache_sound("death/pl/die4.wav")
precache_sound("death/pl/die5.wav")
precache_sound("death/pl/die6.wav")
precache_sound("death/pl/die7.wav")
precache_sound("death/pl/die8.wav")
precache_sound("death/pl/die9.wav")
precache_sound("death/pl/die10.wav")
precache_sound("death/pl/die11.wav")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 10.05.2011 19:28

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "hook_death", "be")
}

public hook_death(id)
{
new rand = random_num(0,10)

new aktakujacy = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);

switch(rand)
{
case 0:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die1")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die1")
}
case 1:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die2")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die2")
}
case 2:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die3")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die3")
}
case 3:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die4")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die4")
}
case 4:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die5")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die5")
}
case 5:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die6")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die6")
}
case 6:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die7")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die7")
}
case 7:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die8")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die8")
}
case 8:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die9")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die9")
}
case 9:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die10")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die10")
}
case 10:{
client_cmd(aktakujacy,"spk death/pl/die11")
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die11")
}
}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("death/pl/die1.wav")
precache_sound("death/pl/die2.wav")
precache_sound("death/pl/die3.wav")
precache_sound("death/pl/die4.wav")
precache_sound("death/pl/die5.wav")
precache_sound("death/pl/die6.wav")
precache_sound("death/pl/die7.wav")
precache_sound("death/pl/die8.wav")
precache_sound("death/pl/die9.wav")
precache_sound("death/pl/die10.wav")
precache_sound("death/pl/die11.wav")
}


Tak ;)
Tylko nie jestem pewien czy nie mozna krocej :P


@edit

Mozesz jeszcze to zobaczyc, ale nie jestem pewien czy to bedzie dzialac :)
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "hook_death", "be")
}

public hook_death(id)
{
new rand = random_num(1,11)

new aktakujacy = read_data(1);
new ofiara = read_data(2);

client_cmd(aktakujacy, "spk death/pl/die%d", rand)
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die%d", rand)
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("death/pl/die1.wav")
precache_sound("death/pl/die2.wav")
precache_sound("death/pl/die3.wav")
precache_sound("death/pl/die4.wav")
precache_sound("death/pl/die5.wav")
precache_sound("death/pl/die6.wav")
precache_sound("death/pl/die7.wav")
precache_sound("death/pl/die8.wav")
precache_sound("death/pl/die9.wav")
precache_sound("death/pl/die10.wav")
precache_sound("death/pl/die11.wav")
}



@@down

Dziwne bo mi tmi sposobami dziala ;x

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 11.05.2011 12:47

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 11.05.2011 08:54

niestety nie odtwarza dźwięków po śmierci ani dla atakującego ani dla ofiary tymi sposobami :( Proszę o sprawdzenie bo uatrakcyjniłoby to rozgrywkę bardzo i na pewno się dla potomności przyda :D

@edit to sprawdze jeszcze dzisiaj, zmienilem aktakujacy na atakujacy moze w tym tkwil problem ze zrobilem to jakims cudem zle :P

a nie powinno być w 2 sposobie tak:

client_cmd(aktakujacy, "spk death/pl/die%d".wav, rand)
client_cmd(ofiara,"spk death/pl/die%d".wav, rand)

bo niestety nic nie zmieniając, wklejam Twój kod kompiluje plik i nie odtwarza dźwięków niestety.
----------------------------
Może taki zapis kodu gryzie się z innym pluginem? mam polskie radio oraz roundsound zainstalowane.

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 12.05.2011 20:30

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych