prosba o przerobienie kilku klas
Kasia123 01.05.2011
Witam
Chcial bym prosic was o przerobienie kilku klas Pomocnych nagrodze plusami
a mianowicie proszę o przerobienie nastepujacych klas [Klasy sa na nowego coda] :
1. Talib
standardowo ma 1/4 z deagla a proszę o zrobienie 1/8
2.Zlodziej
obecnie mam takie cos :
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 lub 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 25;
a proszę dodac ze mozilows zabrania perku 1/1 , 1/1 z he , i ma nieograniczona amunicje oraz dodac bron awp zamiast m4 ale dac 1/1 z awp
3. Ninja
przerobienie na premium
4.Kapitan obecnie ma 1/1 z awp a proszę o zrobienie 1/3 z awp
Użytkownik Kasia123 edytował ten post 01.05.2011 20:49
Chcial bym prosic was o przerobienie kilku klas Pomocnych nagrodze plusami
a mianowicie proszę o przerobienie nastepujacych klas [Klasy sa na nowego coda] :
1. Talib
standardowo ma 1/4 z deagla a proszę o zrobienie 1/8
2.Zlodziej
obecnie mam takie cos :
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 lub 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 35;
new const wytrzymalosc = 25;
a proszę dodac ze mozilows zabrania perku 1/1 , 1/1 z he , i ma nieograniczona amunicje oraz dodac bron awp zamiast m4 ale dac 1/1 z awp
3. Ninja
przerobienie na premium
4.Kapitan obecnie ma 1/1 z awp a proszę o zrobienie 1/3 z awp
Załączone pliki
Użytkownik Kasia123 edytował ten post 01.05.2011 20:49
Kasia123 01.05.2011
dzięki a reszta dasz rade?
Dodano 01 maj 2011 - 20:44:
i co odpowiada w talibie za to 1/
Dodano 01 maj 2011 - 20:44:
i co odpowiada w talibie za to 1/
Grzesiek
01.05.2011
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(8) && damagebits & DMG_BULLET)
ta linia
w starym codzie jestem dobry w nowym nie bardzo;d tyle że to ci zrobiłem Kasiu
Kasia123 02.05.2011
ok dzięki a mozesz dodac tu jeszcze ze ona jest premium an flage "a" ADMIN_IMMUNITY
Dodano 02 maj 2011 - 02:50:
i nie da sie skompilowac
codclass_zlodziej.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
codclass_zlodziej.sma(24) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
codclass_zlodziej.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_zlodziej.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_zlodziej.sma(24) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_zlodziej.sma(24) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_zlodziej.sma(24) : fatal error 107: too many error messages on one line
dodaj ja ajko premium na ADMIN_IMMUNITY
I będę WDZIECZNY dostaniesz kilka plusow
Dodano 02 maj 2011 - 02:50:
i nie da sie skompilowac
codclass_zlodziej.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
codclass_zlodziej.sma(24) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
codclass_zlodziej.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_zlodziej.sma(24) : warning 215: expression has no effect
codclass_zlodziej.sma(24) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_zlodziej.sma(24) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_zlodziej.sma(24) : fatal error 107: too many error messages on one line
dodaj ja ajko premium na ADMIN_IMMUNITY
I będę WDZIECZNY dostaniesz kilka plusow
emiona1 02.05.2011
Oczekujemy + ( nie chodzi nam o klasę złodziej !! )
Użytkownik emiona1 edytował ten post 02.05.2011 06:35
Użytkownik emiona1 edytował ten post 02.05.2011 06:35
Po prostu Paweł 02.05.2011
Ufff tyle pracy.
Nie jestem pewien działania 1/1 na kradzież perku
Nie jestem pewien działania 1/1 na kradzież perku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/1 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 35; new const wytrzymalosc = 25; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala dla Cs-Agropol.pl", nazwa); ColorChat(id, GREEN, "Zmodyfikowana przez www.Cs-Agropol.pl"); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(1)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip)); new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } return FMRES_IGNORED; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
KariiO
02.05.2011
Żałosny jesteś. Przemyślałeś to co napisałeś?Ufff tyle pracy.
Nie jestem pewien działania 1/1 na kradzież perku ale liczę na co najmniej kilka plusów/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/1 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 35; new const wytrzymalosc = 25; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala dla Cs-Agropol.pl", nazwa); ColorChat(id, GREEN, "Zmodyfikowana przez www.Cs-Agropol.pl"); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(1)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip)); new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } return FMRES_IGNORED; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
//Kasia dodaj na górze: #include <hamsandwich>
Kasia123 02.05.2011
przeciez jest to tam dodane
Dodano 02 maj 2011 - 14:09:
i ja chcialem zeby to zrobic na premium na ADMIN_IMMUNITY ALE NIE WIDZE zeby bylo
Dodano 02 maj 2011 - 14:12:
emiona ja dam plusy za wszystkie klasy to co ty zrobiles to tez potrafie wystarczy dodac 1 komende do sma ale ja czasu nie mialam wiec tu napisalam
Dodano 05 maj 2011 - 05:40:
przerobi ktos zlodzieja an premium?
Dodano 02 maj 2011 - 14:09:
i ja chcialem zeby to zrobic na premium na ADMIN_IMMUNITY ALE NIE WIDZE zeby bylo
Dodano 02 maj 2011 - 14:12:
emiona ja dam plusy za wszystkie klasy to co ty zrobiles to tez potrafie wystarczy dodac 1 komende do sma ale ja czasu nie mialam wiec tu napisalam
Dodano 05 maj 2011 - 05:40:
przerobi ktos zlodzieja an premium?