Problem z wyrzucaniem broni przy klasie
d0naciak
10.09.2011
Proszę czy ktos mi to wytlumaczy ? Zrobiłem klasę która ma byc niewidoczna na nożu lecz był bug i na glocku też gracz był niewidzialny więc najprostszym napisałem kod która zabiera all bronie i daje na nowo inne (zadnego pistoleta nie ma żeby bugu z glockiem nie było) Ale kiedy robiłem testa to miałem tylko nóż Mam nadzieję że ktoś mi pomożę. Oczywiście + poleci
public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo je po to give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } }
d0naciak
10.09.2011
Daj event CurWeapon
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
Zapewnę cos mam z tym zrobic ale co
Goliath
11.09.2011
Zmień funkcję Spawn na:
I dodaj funkcję:
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}
I dodaj funkcję:
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
d0naciak
11.09.2011
Niestety dalej to samo ale jak wybrałem klase to miałem USP a jak wpisałem killa, to na next runde nie miałem nic
@Ej coś pykło w kodzie gdzie się daję bronie był tylko nóz postanowiłem dodac bronie i są
Ale łap + za wysiłek
Czemu tylko jeden flash ? Ja chciałem 2
@Aj sory to ja źle podałem co do tych flashy
Ale tera nie mam granatów i chciałbym aby ta klasa miała ammo do krowy
@A no i jeszcze pake wyrzuca i nigdzie jej nie ma
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.09.2011 09:24
@Ej coś pykło w kodzie gdzie się daję bronie był tylko nóz postanowiłem dodac bronie i są
Ale łap + za wysiłek
give_item(id, "weapon_flashbang");
Czemu tylko jeden flash ? Ja chciałem 2
@Aj sory to ja źle podałem co do tych flashy
Ale tera nie mam granatów i chciałbym aby ta klasa miała ammo do krowy
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
set_task(0.5, "Bronie", id);
}
public Bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
strip_user_weapons(id); // zabiera wszystkie bronie danej osobie
give_item(id, "weapon_knife"); //i daje na nowo bronie po to
give_item(id, "weapon_m249"); //zeby nie bylo buga z glockiem/uspem
give_item(id, "weapon_primammo");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
@A no i jeszcze pake wyrzuca i nigdzie jej nie ma
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 11.09.2011 09:24