Zabawa w entity : D
GeDox
05.09.2011
Hejo. Mam takie pytanie Jak zapisać nowe "dane" do danego entity? Przykład: Robię nową broń (podmieniony model i obrażenia, prędkość) oraz chcę, aby tę broń można było wyrzucić i podnieść oraz, aby nie gryzła się z bronią bez zmienionego modelu (zrozumieliście? ).
DarkGL
05.09.2011
pev_iuser1
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4
pev_euser1
pev_euser2
pev_euser3
pev_euser4
pev_fuser1
pev_fuser2
pev_fuser3
pev_fuser4
gra raczej nie używa tych pól (pev_fuser2 tylko)
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4
pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4
pev_euser1
pev_euser2
pev_euser3
pev_euser4
pev_fuser1
pev_fuser2
pev_fuser3
pev_fuser4
gra raczej nie używa tych pól (pev_fuser2 tylko)
Ortega
05.09.2011
http://amxx.pl/topic...post__p__279082
Dla CS znajduje się wartość float związana ze skokiem.
Dla CS znajduje się wartość float związana ze skokiem.