←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zabawa w entity : D

Locked

  • +
  • -
GeDox's Photo GeDox 05.09.2011

Hejo. Mam takie pytanie :D Jak zapisać nowe "dane" do danego entity? Przykład: Robię nową broń (podmieniony model i obrażenia, prędkość) oraz chcę, aby tę broń można było wyrzucić i podnieść oraz, aby nie gryzła się z bronią bez zmienionego modelu (zrozumieliście? :)).
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 05.09.2011

pev_iuser1
pev_iuser2
pev_iuser3
pev_iuser4

pev_vuser1
pev_vuser2
pev_vuser3
pev_vuser4

pev_euser1
pev_euser2
pev_euser3
pev_euser4

pev_fuser1
pev_fuser2
pev_fuser3
pev_fuser4

gra raczej nie używa tych pól (pev_fuser2 tylko)
Quote

  • +
  • -
GeDox's Photo GeDox 05.09.2011

Dzięki :) Do zamknięcia (Do czego gra używa pev_fuser2? :D).
Quote

  • +
  • -
Ortega's Photo Ortega 05.09.2011

http://amxx.pl/topic...post__p__279082
Dla CS znajduje się wartość float związana ze skokiem.
Quote
Locked