Hej chłopcy,
Mam maleńki problem z codem, dokładnie wygląda to tak, że w momencie wyboru klasy - niektóre klasy mają apteczki - mimo, że w sma ich nie dostały, albo gdy zmieniam klasę na inną - np z klasy X na Y - gdzie X posiadała dynamit, to klasa Y posiadając rakiety - to klasa Y korzysta z obu jednocześnie do czasu końca rundy. W następnej rundzie posiada już tylko rakiety.
Tak jakby "moc" - dynamit, czy radar etc, którą poprzednia klasa posiadała, zostawały po zmianie klasy. Nie rozumiem też tych apteczek, które mimo, że nie zostały dodane do niektórych klas pojawiają się czasami u nich.
Wiecie może od czego jest to zależne? Czy może brakuje jakiejś części kodu - chociaż porównywałam kod dynamitu etc w moim starym codmodzie z tym aktualnym, i niczym się nie różnią...
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jakoś dacie radę mi to wyjaśnić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Stary CodMod - problem z dynamitem, radarem etc
Temat rozp.
ulotna
, 31.08.2011 11:28
stary codmod problem z dynamitem problem z radarem problem z apteczka
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2011 11:28
#2
Napisano 31.08.2011 12:31
W Public Odrodzenie(id) dodaj zerowanie wszystkiego wg wzoru
ilosc_apteczek_gracza[id]=0; ilosc_rakiet_gracza[id]=0; ilosc_min_gracza[id]=0;
#3
Napisano 31.08.2011 14:55
Mhm, dziękuję, rozumiem, sprawdzę jak tylko będzie to możliwe.
A jak wygląda to w przypadku radaru? Tutaj wygląda kod trochę inaczej..
Pomogło z bugiem, ale pojawił się problem z niedziałającymi komendami typu reset etc i itemami...
A jak wygląda to w przypadku radaru? Tutaj wygląda kod trochę inaczej..
Pomogło z bugiem, ale pojawił się problem z niedziałającymi komendami typu reset etc i itemami...
Użytkownik takius edytował ten post 02.09.2011 10:50
#4
Napisano 02.09.2011 16:54
co do radaru daj pod moim poprzednim kodem
co do drugiego, daj sma to zobaczymy co się stało
radar[id] = false;
co do drugiego, daj sma to zobaczymy co się stało
#5
Napisano 02.09.2011 21:05
No to zarzucam ....
http://www.speedysha...30159129/c1.rar
Jeśli będziesz jeszcze uprzejmy spojrzeć na teleport byłoby miło. Działa on będąc przypisanym do klasy, ale jako oddzielny item... już nie bardzo.
Z góry serdecznie dziękuję
Edit:
Odświeżam i ponawiam prośbę....
http://www.speedysha...30159129/c1.rar
Jeśli będziesz jeszcze uprzejmy spojrzeć na teleport byłoby miło. Działa on będąc przypisanym do klasy, ale jako oddzielny item... już nie bardzo.
Z góry serdecznie dziękuję
Edit:
Odświeżam i ponawiam prośbę....
Użytkownik BlackPearl edytował ten post 05.09.2011 15:52
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych