Użycie x razy
Scotty
29.08.2011
Witam, mam takie pytanko jak ustawić w pluginie żeby coś mogło zostać użyte x razy, powiedzmy że mamy taki lajtowy plug
no i chce żeby np. możliwość takiego uleczenia wynosiła np. 2x na rude.
Pozdrawiam
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krzychu"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /hpp", "DAJ_HP")
register_concmd("dajhp", "DAJ_HP")
}
public DAJ_HP(id){
if(cs_get_user_money(id) <1000){
client_print(id, print_chat, "[HP]Nie masz kasy")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(id) >=100){
client_print(id, print_chat, "[HP]Nie potrzeba Ci dodatkowego HP")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id, print_chat, "[HP]Po co Ci jak nie żyjesz ?!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) >=1000)
set_user_health(id, get_user_health(id)+150)
client_print(id, print_chat, "[HP]Dostales 150 HP")
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 1000,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
no i chce żeby np. możliwość takiego uleczenia wynosiła np. 2x na rude.
Pozdrawiam
Waq
29.08.2011
chyba nic nie pomylilem
w taki sposób zrobiłem od razu cvar'a amx_hp "1" - ile razy możemy użyć
Edited by Waq, 29.08.2011 15:13.
w taki sposób zrobiłem od razu cvar'a amx_hp "1" - ile razy możemy użyć
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Krzychu" new uzyl new uzyl2[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /hpp", "DAJ_HP") register_concmd("dajhp", "DAJ_HP") uzyl= register_cvar("amx_hp", "3") register_event ("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public client_putinserver(id){ for(new i = 1; i<33; i++){ uzyl2[i] = 0; } } public eventRoundInit(){ for(new i = 1; i<33; i++){ uzyl2[i] = 0; } } public DAJ_HP(id){ if(uzyl2[id]==get_pcvar_num(uzyl)){ client_print(id, print_chat, "[HP]Wykorzystales juz mozliwosc kupienia HP!"); return PLUGIN_HANDLED } uzyl2[id]++ if(cs_get_user_money(id) <1000){ client_print(id, print_chat, "[HP]Nie masz kasy") return PLUGIN_HANDLED } if(get_user_health(id) >=100){ client_print(id, print_chat, "[HP]Nie potrzeba Ci dodatkowego HP") return PLUGIN_HANDLED } if(!is_user_alive(id)){ client_print(id, print_chat, "[HP]Po co Ci jak nie żyjesz ?!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id) >=1000) set_user_health(id, get_user_health(id)+150) client_print(id, print_chat, "[HP]Dostales 150 HP") cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 1000,0) return PLUGIN_HANDLED }
Edited by Waq, 29.08.2011 15:13.
Skull3D 29.08.2011
Robisz nową zmienną
Gdy już coś kupi robisz tak
Ma to wyglądać tak:
Potem w nowej rundzie dajesz
I w nowej rundzie możesz użyc ponownie lub możesz nie dawać w nowej rundzie tyko dać set taska
I po 1 minucie możesz znowu użyć kupienia.
Potem zrob taka funkcje:
Mam nadzieje że się nauczysz
Edited by Skull3D, 29.08.2011 15:20.
new Kupil[33];
Gdy już coś kupi robisz tak
Kupil[id] = true;
Ma to wyglądać tak:
if(cs_get_user_money(id) >=1000) set_user_health(id, get_user_health(id)+150)client_print(id, print_chat, "[HP]Dostales 150 HP")cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 1000,0)Kupil[id] = true;return PLUGIN_HANDLED
Potem w nowej rundzie dajesz
Kupil[id] = false;
I w nowej rundzie możesz użyc ponownie lub możesz nie dawać w nowej rundzie tyko dać set taska
set_task(60.0, "uzycie", id);
public uzycie(id) Uzyl[id] = false;
I po 1 minucie możesz znowu użyć kupienia.
Potem zrob taka funkcje:
if(Kupil){ return 1; }
Mam nadzieje że się nauczysz
Edited by Skull3D, 29.08.2011 15:20.
Scotty
29.08.2011
no właśnie chodziło mi też o to żeby ktoś objaśnił co i jak, dzięki
Edited by Krzychu92, 29.08.2011 16:28.
Edited by Krzychu92, 29.08.2011 16:28.
Hiroshima
29.08.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Scotty
29.08.2011
Jeszcze prosiłbym Waq opisanie tego tak jak to zrobił Skull3D byłbym bardzo wdzięczny.