Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klasa nie działa jak należy
Temat rozp.
Fuck TheSystem
, 22.08.2011 11:52
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.08.2011 11:52
Pomoże mi ktoś poprawić klasę? Klasa nie może podnosić broni (a miało) i tylko raz losuje bonus a nie co rundę.
#2
Napisano 23.08.2011 13:36
Ale tylko ta klasa nie może czy ogólnie?
Jeżeli chodzi o klasę to ja nie zauważyłem błędów.
Jeżeli chodzi o klasę to ja nie zauważyłem błędów.
#3
Napisano 23.08.2011 14:26
krotix idź do garażu, weź młotek i walnij się w głowę. Tylko mocno - jak zrobisz to za słabo to to nic nie da...
Łap poprawione: Wklejka #582899 | Wklej.org (powinno działać)
Łap poprawione: Wklejka #582899 | Wklej.org (powinno działać)
#4
Napisano 28.08.2011 20:11
THX za pomoc. Ale nadal występują wyżej wymienione błędy
EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.
Zrobiłem takie coś:
Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)
i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:
Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)
Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?
... Ktoś pomoże?
EDIT: Próbuję poprawić to z podnoszeniem broni.
Zrobiłem takie coś:
Dodałem kod z silnika odpowiedzialny za podnoszenie broni do klasy złodzieja: (Usunąłem go w silniku)
public DotykBroni(weapon, id) { if(!ma_klase[id]) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; pev(weapon, pev_model, model, 22); if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; }
i usunąłem z plugin init to i dopisałem to do klasy:
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
Broń podnosi, ale od razu opuszcza (Tak, jakby się próbowało ją kupić)
Co z tym fantem zrobić? I co należy wykonać alby działało losowanie co rundę?
... Ktoś pomoże?
Użytkownik Fuck TheSystem edytował ten post 23.08.2011 16:28
#5
Napisano 28.08.2011 20:57
Przenieś ten kod z powrotem do *.sma silnika moda. Następnie zmień funkcję DotykBroni na:
public DotykBroni(weapon, id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
new model[23];
pev(weapon, pev_model, model, 22);
if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1 || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zlodziej"))
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 28.08.2011 20:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych