Mam otoz problem, przerabialem do starego coda funkcje wspinania sie po scianie stąd [CoD Stary] Klasa Chodząca po ścianie - AMXX.pl: Support AMX Mod X (to jest klasa a ja chce zrobic item)
wiec cos takiego robilem, ale nie dziala w ogóle
public fwd_touch(id, world) { if(!is_user_alive(id) || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)//tu return FMRES_IGNORED; new classname[32]; entity_get_string(world, EV_SZ_classname, classname, 31); if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable")) entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, g_wallorigin[id]); return FMRES_IGNORED; } public client_PreThink(id) { new button = get_user_button(id); if(button & IN_USE && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)//tu { static Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0) return FMRES_IGNORED; if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) return FMRES_IGNORED; if(button & IN_FORWARD) { static Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 240, velocity); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } else if(button & IN_BACK) { static Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, -240, velocity); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } } return FMRES_IGNORED; }
Za pomoc +++