public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)*2;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
Podmień ten public
Powinno śmigać
Exp:
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Exp za bombe"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0"
new exp_rozb = 100;
new exp_podl = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public bomb_defused(defuser)
{
cod_set_user_xp(defuser, cod_get_user_xp(defuser)+exp_rozb)
client_print(defuser, print_chat, "Dostales %i expa za rozbrojenie bomby", exp_rozb)
}
public bomb_planted(planter)
{
cod_set_user_xp(planter, cod_get_user_xp(planter)+exp_podl)
client_print(planter, print_chat, "Dostales %i expa za podlozenie bomby", exp_podl)
}
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:16