Klasa Cod
PROstyCzlowiek
08.08.2011
Witam serdecznie
Czy mógłby mi ktoś zrobić taką klasę?
Nazwa: Far Cry
Bronie: M4A1, XM1014, Deagle, 3 he, 3 rakiety
Statystyki: 315 hp, 500 pancerza, dość szybki.
Ma posiadać 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z he i 1/1 z deagle.
Klasa ta ma być premium - na flagę t - ADMIN_LEVEL_H.
Za zrobienie klasy tylko plusik.
Pozdrawiam
P.S. Chcę kod SMA.
Użytkownik PROstyCzlowiek edytował ten post 08.08.2011 13:29
Czy mógłby mi ktoś zrobić taką klasę?
Nazwa: Far Cry
Bronie: M4A1, XM1014, Deagle, 3 he, 3 rakiety
Statystyki: 315 hp, 500 pancerza, dość szybki.
Ma posiadać 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z he i 1/1 z deagle.
Klasa ta ma być premium - na flagę t - ADMIN_LEVEL_H.
Za zrobienie klasy tylko plusik.
Pozdrawiam
P.S. Chcę kod SMA.
Użytkownik PROstyCzlowiek edytował ten post 08.08.2011 13:29
HaDeS From HELL
08.08.2011
hmmmm zobacz to
Zobacz teraz
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 08.08.2011 14:21
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Far Cry"; new const opis[] = "Ma 3 HE, 3 rakietki, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z HE i 1/1 z Deagla."; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 215; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_armor(id, 500, CS_ARMOR_KEVLAR); ResetHUD(id); ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Far Cry] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); } public ResetHUD(id) { set_task(0.1, "ResetHUDx", id); ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public ResetHUDx(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Zobacz teraz
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 08.08.2011 14:21
PROstyCzlowiek
08.08.2011
Ok - działa.
Dzięki
Użytkownik PROstyCzlowiek edytował ten post 08.08.2011 14:26
Dzięki
Użytkownik PROstyCzlowiek edytował ten post 08.08.2011 14:26
radim
08.08.2011
Trzymaj.. Jak nie będzie dawać kamizelki to usuń w silniku moda w public EmitSound
if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav")) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); return FMRES_SUPERCEDE; }
HaDeS From HELL
08.08.2011
Przecież napisał że wszystko jest ok z moim kodem
i twoje sma nie ma kilku broni i nie widze tam rakiet
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 08.08.2011 14:56
i twoje sma nie ma kilku broni i nie widze tam rakiet
Użytkownik Szybcioor edytował ten post 08.08.2011 14:56
PROstyCzlowiek
08.08.2011
Trzymaj.. Jak nie będzie dawać kamizelki to usuń w silniku moda w public EmitSound
if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav")) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); return FMRES_SUPERCEDE; }
Masz plusika za chęci