Jak wymusić wygraną przy remisie?
Lunatic
05.08.2011
Witam.
Nie wiem jak zrobić, że jak jest remis to CT wygrywa.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Za każdą pomoc bardzo dziękuję.
Nie wiem jak zrobić, że jak jest remis to CT wygrywa.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Za każdą pomoc bardzo dziękuję.
R3X
05.08.2011
Metod jest kilka:
- dzięki orpheu i pluginowi Round Terminator możesz wymusić zwycięstwo danej drużyny w silniku
- remis = zwycięstwo CT w przypadku map de_, więc można stworzyć bombsite i zabrać Te pakę (+zmiana napisu na koniec rundy)
- najłatwiejsze: w przypadku remisu dodać punkty CT wiadomością TeamScore (+zmiana napisu na koniec rundy)
Jak wybierzesz którąś to mogę pomóc w realizacji
- dzięki orpheu i pluginowi Round Terminator możesz wymusić zwycięstwo danej drużyny w silniku
- remis = zwycięstwo CT w przypadku map de_, więc można stworzyć bombsite i zabrać Te pakę (+zmiana napisu na koniec rundy)
- najłatwiejsze: w przypadku remisu dodać punkty CT wiadomością TeamScore (+zmiana napisu na koniec rundy)
Jak wybierzesz którąś to mogę pomóc w realizacji
Lunatic
05.08.2011
Ok już znalazłem twój BS Creator tylko nie wiem jak teraz zmienić napis
Edited by Lunatic, 05.08.2011 22:14.
Edited by Lunatic, 05.08.2011 22:14.
speedkill
05.08.2011
Plugin do tworzenia bs'ów ;]
BS Creator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wgraj Polski cs - AMXX.pl: Support AMX Mod X
otwórz sma i tam gdzie pisze runda remisowa zamień na Anty Terroryści wygrali ! ;]
Edited by speedkill123, 05.08.2011 22:23.
BS Creator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wgraj Polski cs - AMXX.pl: Support AMX Mod X
otwórz sma i tam gdzie pisze runda remisowa zamień na Anty Terroryści wygrali ! ;]
Edited by speedkill123, 05.08.2011 22:23.
speedkill
05.08.2011
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "No C4" #define AUTHOR "ConnorMcLeod" #define VERSION "0.1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Player_AddPlayerItem") } public Player_AddPlayerItem( id , iWeapon ) { if( cs_get_weapon_id( iWeapon ) == CSW_C4 ) { cs_set_user_plant(id, 0, 0) entity_set_int(id, EV_INT_body, 0) SetHamReturnInteger( false ) return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED }
Lunatic
06.08.2011
a można jeszcze jakoś prosto sprawdzić na koniec rundy, że paka nie została podłożona pod koniec rundy
Edited by Lunatic, 06.08.2011 17:47.
Edited by Lunatic, 06.08.2011 17:47.