Witam, tak jak z tytule mam problem z owym itemem. Z tego co wiem to mając go można się teleportować za pomocą ppm. Problem polega na tym że po jego wyrzuceniu, i zabraniu innego itemu nadal jego moc działa, czyli że idzie się teleportować. Jest to do naprawy, czy trzeba item wyrzucić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[Onyke] Zbugowany item "Magiczny nóż"
Temat rozp.
bartu233
, 28.07.2011 18:38
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.07.2011 18:38
#2
Napisano 11.08.2011 12:34
Odświeżam...
#3
Napisano 11.08.2011 13:51
0nyk3 Może byś pomógł bo też mam z tym Problem
#4
Napisano 28.08.2011 16:55
jeśli dobrze pamiętam to
w
wiec polecam zamienić player_b_blink to co u góry na inna zmienna
np
w
public Prethink_Blink(id)to chodzi o ta linike
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
wiec polecam zamienić player_b_blink to co u góry na inna zmienna
np
public Prethink_Blink(id) { if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if (halflife_time()-czasmaga[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED czasmaga[id] = floatround(halflife_time()) UTIL_Teleport(id,400+8*player_intelligence[id]) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych