Plugin na zm ZMNIEJSZENIE HP
Kilian 22.07.2011
Witam.
Niestety nie posiadam sma wszystkich klas zm a chcę aby kazda klasa miala o polowe mniej HP wiec proszę napisac plugin dzięki ktoremu wszystkie klasy beda mialy mniej o 50% hp
Edited by Knopers, 22.07.2011 11:55.
Niestety nie posiadam sma wszystkich klas zm a chcę aby kazda klasa miala o polowe mniej HP wiec proszę napisac plugin dzięki ktoremu wszystkie klasy beda mialy mniej o 50% hp
Edited by Knopers, 22.07.2011 11:55.
DarkGL
22.07.2011
nieznam zm ale powinno działać
umieść w plugins.ini poniżej zombiemod
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fw_spawn",1) } public fw_spawn(id){ if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; set_user_health(id,get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }
umieść w plugins.ini poniżej zombiemod
G[o]Q
22.07.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <zombieplague> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "G[o]Q" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public zp_user_infected_post(id, infector, nemesis){ if(is_user_alive(id)) set_pev(id,pev_health,pev(id,pev_health)/2) }
sprawdz to
Kilian 22.07.2011
1.sma(15) : error 017: undefined symbol "set_pev"
1.sma(15) : error 017: undefined symbol "pev"
1.sma(15) : error 017: undefined symbol "pev"
Kilian 22.07.2011
nie dziala
w zm jestem marny pierwsze zm nic nie znam sie na nim plikow 3000
w zm jestem marny pierwsze zm nic nie znam sie na nim plikow 3000
G[o]Q
22.07.2011
a dodales plugin na koncu plugins.ini ?
w ostatecznosci znajdz w swoim sma silnika zombie linijke
i zamien ją na
w ostatecznosci znajdz w swoim sma silnika zombie linijke
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback) {
i zamien ją na
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback) { hp/=2
Kilian 22.07.2011
zaraz zlookam
Dodano 22 lipiec 2011 - 14:46:
tak tak szkoda tylko ze zarypalo mnie 80 erorami
Edited by Kilian, 22.07.2011 14:42.
Dodano 22 lipiec 2011 - 14:46:
zaraz zlookam
tak tak szkoda tylko ze zarypalo mnie 80 erorami
Edited by Kilian, 22.07.2011 14:42.
Kilian 22.07.2011
Link na pw jak poprawisz takze proszę wyslac mi na pw link iz za tego zm troche zaplacilem calego
MarWit
22.07.2011
może tak
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
public plugin_init() {
register_plugin("Half Health Zombie", "1.0", "MarWit")
}
public zp_round_started(gamemode, id)
{
if(get_user_team(id) == 1)
if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }
return PLUGIN_CONTINUE
}
public zp_user_infected_post(id)
{
if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }
return PLUGIN_CONTINUE
}
Kilian 23.07.2011
nie dziala.
Juz naprawilem problem leka przerobka marwita dla wszystkich + za checi
Dodano 24 lipiec 2011 - 20:12:
yy bug jest marwit twoj plug zmniejsza hp ale niestety jak ktos ma 1 zm zamiast np 800hp ma 200 i laduje mu sie hp do 800 a nemek ma 2k hp np. mozecie to poprawic
Edited by Kilian, 23.07.2011 09:48.
Juz naprawilem problem leka przerobka marwita dla wszystkich + za checi
Dodano 24 lipiec 2011 - 20:12:
yy bug jest marwit twoj plug zmniejsza hp ale niestety jak ktos ma 1 zm zamiast np 800hp ma 200 i laduje mu sie hp do 800 a nemek ma 2k hp np. mozecie to poprawic
Edited by Kilian, 23.07.2011 09:48.