←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Plugin na zm ZMNIEJSZENIE HP

Locked

Kilian's Photo Kilian 22.07.2011

Witam.
Niestety nie posiadam sma wszystkich klas zm a chcę aby kazda klasa miala o polowe mniej HP wiec proszę napisac plugin dzięki ktoremu wszystkie klasy beda mialy mniej o 50% hp
Edited by Knopers, 22.07.2011 11:55.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 22.07.2011

nieznam zm ale powinno działać
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fw_spawn",1)
}

public fw_spawn(id){
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	set_user_health(id,get_user_health(id)/2);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

umieść w plugins.ini poniżej zombiemod
Quote

Kilian's Photo Kilian 22.07.2011

nie dziala
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 22.07.2011

a pokaż sma zombiemoda
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 22.07.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public zp_user_infected_post(id, infector, nemesis){
	if(is_user_alive(id)) set_pev(id,pev_health,pev(id,pev_health)/2)
}

sprawdz to
Quote

Kilian's Photo Kilian 22.07.2011

1.sma(15) : error 017: undefined symbol "set_pev"
1.sma(15) : error 017: undefined symbol "pev"
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 22.07.2011

dodaj
#include <fakemeta>
pod
#include <zombieplague>
Quote

Kilian's Photo Kilian 22.07.2011

nie dziala
w zm jestem marny pierwsze zm nic nie znam sie na nim :) plikow 3000
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 22.07.2011

a dodales plugin na koncu plugins.ini ?

w ostatecznosci znajdz w swoim sma silnika zombie linijke
public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
{

i zamien ją na

public native_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
{
hp/=2
Quote

Kilian's Photo Kilian 22.07.2011

zaraz zlookam

Dodano 22 lipiec 2011 - 14:46:

zaraz zlookam


tak tak szkoda tylko ze zarypalo mnie 80 erorami
Edited by Kilian, 22.07.2011 14:42.
Quote

  • +
  • -
G[o]Q's Photo G[o]Q 22.07.2011

wrzuc na wklejke twoje sma to ci powiem co zepsules
Quote

Kilian's Photo Kilian 22.07.2011

Link na pw jak poprawisz takze proszę wyslac mi na pw link iz za tego zm troche zaplacilem calego
Quote

  • +
  • -
MarWit's Photo MarWit 22.07.2011

może tak
#include <amxmodx>

#include <fun>
#include <zombieplague>

public plugin_init() {
register_plugin("Half Health Zombie", "1.0", "MarWit")
}

public zp_round_started(gamemode, id)
{
if(get_user_team(id) == 1)
if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }

return PLUGIN_CONTINUE
}

public zp_user_infected_post(id)
{
if(is_user_alive(id)){ set_user_health(id, get_user_health(id)/2); return PLUGIN_CONTINUE; }

return PLUGIN_CONTINUE
}
Quote

Kilian's Photo Kilian 23.07.2011

nie dziala.

Juz naprawilem problem leka przerobka marwita dla wszystkich + za checi

Dodano 24 lipiec 2011 - 20:12:
yy bug jest marwit twoj plug zmniejsza hp ale niestety jak ktos ma 1 zm zamiast np 800hp ma 200 i laduje mu sie hp do 800 a nemek ma 2k hp np. mozecie to poprawic
Edited by Kilian, 23.07.2011 09:48.
Quote
Locked